Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas kelio traukimas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Kelio traukimas, tai vienas iš aerobikos bazinių judesių. Šiuo atveju jis atliekamas ant stepo, bet tą patį galima daryti ir stovint ant žemės. Pratimas lavina ištvermę ir degina riebalus, jis padeda vystyti taisyklingą laikyseną.  

Raumenys, apkraunami pratimo metu:  

Pratimas stiprina pilvo raumenis, šlaunies tiesiuosius raumenis, nugaros raumenis, giliuosius raumenis. 

Pradinė padėtis: 

Pradinė padėtis stovima, nugara tiesi, pečiai nuleisti, galva tiesi. Tarp Stepo ir sportuojančio vienos pėdos atstumas. Ant stepo/žemės lipama ir nulipama pilna pėda.  Neturi būti jokio spyruokliavimo ar inercijos. Svarbu lipti – vaikščioti pilną pėdą nuleidžiant ant grindų. Pratimas atliekamas vaikščiojant, kaip gatvėje.

Judesys: 

Žengti viena koja ant stepo, kita koja traukiama į priekį link krūtinės. Tuo pačiu metu priešingą ranką tieskite į priekį, nugara truputi pasvirusi į stepą, nugara išlieka tiesi, pečiai nuleisti.  

Kvėpavimas: 

Svarbu nesulaikyti kvėpavimo, treniruotės metu kvėpuoti tolygiai (vienodai). 

Ypatumai: 

Aerobikos treniruotė su linksma muzika teikia daug gerų emocijų.


Balsavimas

Žiūrėta: 7568   |   Balsų: 26   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2012-01-03 puikus pratimai labai padejo nugarai
by Emilija

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !