Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas kojos atitraukimas į šalį

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Tai vienas iš aerobikos bazinių judesių. Aerobikos pratimas lavina ištvermę ir degina riebalus, padeda vystyti taisyklingą laikyseną. Šiuo atveju jis atliekamas ant stepo, bet tą patį galima daryti ir stovint ant žemės.  

Raumenys, apkraunami pratimo metu:  

Tvirtėja šoniniai korpuso raumenys, gilieji raumenys, lavinama koordinacija, dirba vidurinė delta, tvirtėja rankų raumenys. 

Pradinė padėtis: 

Pradinė padėtis stovima, nugara tiesi, pečiai nuleisti, galva tiesi. Tarp stepo ir sportuojančio vienos pėdos atstumas. Ant stepo/žemės lipama ir nulipama pilna pėda.  Svarbu nespyruokliuoti, lipti – vaikščioti pilną pėdą nuleidžiant ant grindų. Pratimai atliekami vaikščiojant, kaip gatvėje. 

Judesys: 

Žengiama šonu ant stepo (pilna pėda). Tuo pačiu metu atitraukiant laisvą tiesią koją į šalį (pėda į save, nugara tiesi), kartu atitraukiant tiesias rankas į šalis (rankos turi būti tvirtos, neatpalaiduotos). 

Kvėpavimas: 

Svarbu nesulaikyti kvėpavimo, treniruotės metu kvėpuoti tolygiai.(vienodai).   


Balsavimas

Žiūrėta: 5661   |   Balsų: 5   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !