Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas kojos lenkimas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Tai vienas iš aerobikos bazinių judesių. Aerobikos pratimas lavina ištvermę ir degina riebalus, padeda vystyti taisyklingą laikyseną. Šiuo atveju jis atliekamas ant stepo, bet tą patį galima daryti ir stovint ant žemės.  

Raumenys, apkraunami pratimo metu:  

Lavinami nugaros raumenys, sėdmenys, lenkiamieji kojos raumenys, ugdoma ištvermė, pusiausvyra, koordinacija. 

Pradinė padėtis: 

Pradinė padėtis stovima, nugara tiesi, pečiai nuleisti, galva tiesi. Tarp stepo ir sportuojančio vienos pėdos atstumas. Ant stepo/žemės lipama ir nulipama pilna pėda.   

Judesys: 

Žengiamas žingsnis ant stepo (pilna pėda), kūnas truputi pasviręs į priekį, koją lenkite per kelį, kulnas važiuoja į tos pačios pusės sėdmenį. 

Kvėpavimas: 

Svarbu nesulaikyti kvėpavimo, treniruotės metu kvėpuoti tolygiai (vienodai).


Balsavimas

Žiūrėta: 4918   |   Balsų: 1   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !