Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas „Atsispaudimas su kamuoliu“

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pratimas „Atsispaudimas su kamuoliu“ atliekamas su didžiaisiais kamuoliais – tai aerobikos treniruočių sistemos dalis. Šios treniruotės yra linksmos, nuotaikingos ir labai efektingos. Jų metu palaikomas pastovus širdies ritmas. Šiose treniruotėse naudojama nuotaikinga muzika, kuri skirta būtent darbui su kamuoliais. Treniruočių metu efektingai deginami riebalai. Kamuolys yra judama atrama, ant jo išsėdėti sudėtinga, tai suteikia treniruotei intensyvumo ir didina giliųjų raumenų darbą.

 

Raumenys, apkraunami pratimo metu: 

Stiprinami visi gilieji raumenys, pilvo nugaros, rankų, krūtinės raumenys. 

Pradinė padėtis: 

Keliai ant kamuolio, korpusas tiesus, rankos plačiai, delnais į grindis. Delnai pakreipti 45 laipsniai į šalis. 

Judesys: 

Alkūnės lenkiasi į šalis, tiesiu korpusu, krūtinė leidžiama žemyn ir atsispaudžiama. Rankų neištieskite iki galo, kad alkūnių sąnariai būtų laisvi. Stipriai traukti pilvą prie nugaros, kad stuburas būtų išlaikytas tiesiu.  

Kvėpavimas: 

Vienodas, tolygus, nesulaikykite kvėpavimo. 

Ypatumai: 

Šis pratimas dar naudojamas kūno dizaino ir intervalinėse treniruotėse.

 


Balsavimas

Žiūrėta: 9371   |   Balsų: 13   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !