Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas „Jungimas“

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pratimas „Jungimas“ atliekamas su didžiaisiais kamuoliais – tai aerobikos treniruočių sistemos dalis. Šios treniruotės yra linksmos, nuotaikingos ir labai efektingos. Jų metu palaikomas pastovus širdies ritmas. Šiose treniruotėse naudojama nuotaikinga muzika, kuri skirta būtent darbui su kamuoliais. Treniruočių metu efektingai deginami riebalai. Kamuolys yra judama atrama, ant jo išsėdėti sudėtinga, tai suteikia treniruotei intensyvumo ir didina giliųjų raumenų darbą.

 

Raumenys, apkraunami pratimo metu:   

Pratimas lavina giliuosius (pusiausvyros) raumenis, dar stiprinami: rankų, nugaros, pilvo, sėdmenų, šlaunų raumenys. 

Pradinė padėtis: 

Sėdima ant kamuolio, rankos pakeltos stačiu kampu į šalis (pačiai 90 laipsnių kampų, alkūnės irgi 90 laipsnių kampas) delnai suspausti į kumštį. Kojos plačiai, pilvas įtrauktas, pečiai nuleisti, pilnas padas į grindis, keliai išlaiko apytiksliai 100 laipsnių kampą, nugara tiesi.

Judesys: 

Jungiame vieną koją prie kitos kojos, lygiagrečiai jungiame ir rankas. Viską atliekame spyruokliuojant. 

Kvėpavimas: 

Vienodas, tolygus, nesulaikykite kvėpavimo. 

Ypatumai: 

Šis pratimas treniruotei suteikia žavesio ir įvairovės.

 


Balsavimas

Žiūrėta: 7175   |   Balsų: 7   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !