Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas „Smagusis“

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pratimas „Smagusis“ atliekamas su didžiaisiais kamuoliais – tai aerobikos treniruočių sistemos dalis. Šios treniruotės yra linksmos, nuotaikingos ir labai efektingos. Jų metu palaikomas pastovus širdies ritmas. Šiose treniruotėse naudojama nuotaikinga muzika, kuri skirta būtent darbui su kamuoliais. Treniruočių metu efektingai deginami riebalai. Kamuolys yra judama atrama, ant jo išsėdėti sudėtinga, tai suteikia treniruotei intensyvumo ir didina giliųjų raumenų darbą.

 

Raumenys, apkraunami pratimo metu: 

Pratimas ypatingai lavina giliuosius (pusiausvyros) raumenis. 

Pradinė padėtis: 

Sėdima ant kamuolio, kojos plačiai, pilvas įtrauktas, pačiai nuleisti, pilnas padas į grindis, keliai išlaiko apytiksliai 100 laipsnių kampą, nugara tiesi. Rankos nuleistos šalia, delnais liečiamas kamuolys. 

Judesys: 

Tiesios rankos atitraukiamos į šalis iki pečių lygio. Lėtai (po vieną koją) atitraukiamos pėdos nuo grindų ir blauzdomis apkabinamas kamuolys. Pratimą darykite atsargiai, lėtai, neskubant. Nespyruokliuoti! 

Kvėpavimas: 

Vienodas, tolygus, nesulaikykite kvėpavimo.

 


Balsavimas

Žiūrėta: 8104   |   Balsų: 9   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !