Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas „Šoninių raumenų tempimas“

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Didieji kamuoliai – tai aerobikos treniruočių sistemos dalis, jose naudojami didieji kamuoliai. Šios treniruotės išsiskiria tuo, kad jos yra linksmos, nuotaikingos ir labai efektingos. Jų metu palaikomas pastovus širdies ritmas, dirbama su kamuoliu. Šiose treniruotėse naudojama nuotaikinga muzika, kuri skirta būtent darbui su kamuoliais. Treniruočių metu efektingai deginami riebalai. Kamuolys yra judama atrama, ant jo išsėdėti sudėtinga, tai suteikia treniruotei intensyvumo ir didina giliųjų raumenų darbą. 

Raumenys, apkraunami pratimo metu: 

Pratimo metu vyksta korpuso šoninių raumenų tempimas. 

Pradinė padėtis: 

Sėdima ant kamuolio, kojos plačiai, pilvas įtrauktas, pačiai nuleisti, pilnas padas į grindis, keliai išlaiko apytiksliai 100 laipsnių kampą, nugara tiesi. Būtent šiame pratime nespyruokliuoti. Rankos nuleistos šalia, delnais liečiamas kamuolys. 

Judesys: 

Vieną ranką leidžiame prieš save žemyn liemens, kitą ranką keliame aukštyn ir lenkiamės, jaučiamas tempimas per visą šoną. Kartoti į kitą pusę. 

Kvėpavimas: 

Vienodas, tolygus, nesulaikykite kvėpavimo. 

Ypatumai: 

Atpalaiduoja raumenis po intensyvaus darbo. Šį pratimą galima atlikti ir prieš intensyvią treniruotės dalį, jis paruošia raumenis darbui. O po intensyvios treniruotės dalies atliekant šį pratimą raumenys yra atpalaiduojami. 


Balsavimas

Žiūrėta: 10769   |   Balsų: 20   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345

Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !