Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas „Žvaigždė“

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pratimas „Žvaigždė“ – tai aerobikos treniruočių sistemos dalis, jose naudojami didieji kamuoliai. Šios treniruotės išsiskiria tuo, kad jos yra linksmos, nuotaikingos ir labai efektingos. Jų metu palaikomas pastovus širdies ritmas, dirbama su kamuoliu. Treniruočių metu efektingai deginami riebalai. Kamuolys yra judama atrama, ant jo išsėdėti sudėtinga, tai suteikia treniruotei intensyvumo ir didina giliųjų raumenų darbą.

Raumenys, apkraunami pratimo metu: 

Pratimas lavina giliuosius (pusiausvyros) raumenis, dar lavinami: nugaros, pilvo, sėdmenų, šlaunų raumenys. 

Pradinė padėtis: 

Sėdima ant kamuolio, kojos plačiai, pilvas įtrauktas, pačiai nuleisti, pilnas padas į grindis, keliai išlaiko apytiksliai 100 laipsnių kampą, nugara tiesi. Rankos nuleistos šalia, delnais liečiamas kamuolys. 

Judesys: 

Viens, du, trys spyruokliuojam. Keturi šokam į viršų. Kylant į viršų stojamės nuo kamuolio, liekam stovėti ant abiejų tiesių kojų, viena ranka prilaikome iš nugaros kamuolį, kita tiesia ranka tempiamės aukštyn ir siekiam „žvaigždės“. 

Kvėpavimas: 

Vienodas, tolygus, nesulaikykite kvėpavimo. 

Ypatumai: 

Šis pratimas suteikia treniruotei žavesio, įvairovės.

 


Balsavimas

Žiūrėta: 6916   |   Balsų: 9   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2015-04-12 man 17 metu, bet susidariau su trenireu tokia programa, kad mano bicu dabartine apimtis 31cm, o tai mano atzvilgiu geras rezas tarp bendraamziu. Tiesiog pries ir po treniriuciu suvalgykit 3-4 kiausinius ir gera dubeni varskes, tai gali atstot is dalies ir pietus, jei treniruojates tuo laikotarpiu. Patvirtinu ir tai, kad sutelkiant kruvi i kojas ar nugara, bicepsinius pratimus daryti lengviau, todel ir progresas greitesnis. Didziule klaida, jei saleje netreniruojate koju, nes kaip tik pas mus tokiu yra. Ir nepadauginkit izoliaciniu pratimu, duokit gaza baziniams :)..Jei ka nors neteisingai pasakiau, nepykite, mano patirtis nera milziniska :]]] ://mnobzqzxv.com [url=://roaitsfpyn.com]roaitsfpyn[/url] [link=://znsciwym.com]znsciwym[/link]
by man 17 metu, bet susidariau su trenireu tokia programa, kad mano bicu dabartine apimtis 31cm, o tai mano atzvilgiu geras rezas tarp bendraamziu. Tiesiog pries ir po treniriuciu suvalgykit 3-4 kiausinius ir gera dubeni varskes, tai gali atstot is dalies ir
2015-04-11 Visų pirma reikia išdirbti <a ="://maocvj.com">rauemn</a>į ir jį paruošti masės auginimui, todėl siūlomas variantas 4-6 pakartojimų yra idealus progresuoja jėga, formuojami ir lavinami krūtinės <a ="://maocvj.com">rauemn</a>ys. Teisinga masės auginimo programa jau kitas žingsnis, žiūrint atskirai į <a ="://maocvj.com">rauemn</a>s dalis kurios geriausiais/prasčiausiai progresuoja.
by Visų pirma reikia išdirbti <a href="http://maocvj.com">rauemn</a>į ir jį paruošti masės auginimui, todėl siūlomas variantas 4-6 pakartojimų yra idealus progresuoja jėga, formuojami ir lavinami krūtinės <a href="http://maocv
2015-04-11 Next time I read through a blogs, I really hope that it doesnt disappoint me as much as this one. I mean, I&#8217;m sure it was eventually my choice to read, but I esalitnsely assumed you could have some thing nice to share. All of I see is really a couple of whining about something that you could fix in case you werent too busy looking for attention.
by Next time I read through a blogs, I really hope that it doesnt disappoint me as much as this one. I mean, I&#8217;m sure it was eventually my choice to read, but I esalitnsely assumed you could have some thing nice to share. All of I see is really a c

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !