Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas deimantas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pratimas deimantas stiprina rankas, ypač apatinį rąstą (trigalvį raumenį) ir krūtinę prilaikančius raumenis.

Svarbu! Jei turite aukštą kraujospūdį pratimo nedarykite.
 
Atsistokite tiesiai, kojos – pečių plotyje. Pirštų galiukus suglauskite, alkūnes pakelkite iki pečių aukščio (patys pečiai turi būti nuleisti!). Atlikite kvėpavimo pratimą iki 4 etapo, sulaikykite kvėpavimą, įtraukite pilvą ir iš visų jėgų spauskite pirštų galiukus. Turite jausti, kaip įsitempia rankų ir krūtinės lanko raumenys. Jeigu jaučiate tik rankas, vadinasi, suglaustus pirštus laikote per arti krūtinės. Mintyse suskaičiuokite iki 8 ir įkvėpkite.

Pratimą kartokite mažiausiai 3 kartus.

 

Pratimą pristato dviejų savaičių apimčių mažinimo programa Lieknėjimo akademija. Plačiau http://www.lieknejimoakademija.lt/

 


Balsavimas

Žiūrėta: 12135   |   Balsų: 8   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !