Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas irklinė valtis

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt


Pratimas irklinė valtis stiprina vidinius šlaunų raumenis, lieknina kojas ir klubus.

Atsisėskite kuo plačiau išskėtusi kojas į šonus – turėtų išeiti plati atvira „V“ raidė, rankomis remkitės į grindis už nugaros. Kulnus prispauskite prie grindų, užlenkite pėdas į viršų ir pasukite į šonus, kad dar labiau įtemptumėte vidines šlaunų puses. Šitokia poza atlikite kvėpavimo pratimą iki 4 etapo. Sulaikiusi kvėpavimą ir įtraukusi pilvą lenkitės į priekį, rankomis stengdamasi pasiekti grindis kuo toliau nuo savęs. Kojų pirštai turi būti pasukti į save. Atlikdama pratimą jokiu būdu nespyruokliuokite, tik rankų pirštais truputį „paėjėkite“ į priekį. Turite pajusti stiproką tempimą vidinėje šlaunų dalyje. Mintyse suskaičiuokite iki 8. Tada įkvėpkite ir grįžkite į pradinę padėtį.

Pratimą kartokite 3 kartus.

 

Pratimą pristato dviejų savaičių apimčių mažinimo programa Lieknėjimo akademija. Plačiau http://www.lieknejimoakademija.lt/


Balsavimas

Žiūrėta: 12407   |   Balsų: 9   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !