Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas kojų tempimas atgal

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pratimas kojų tempimas atgal stangrina sėdmenis ir lygina užpakalinius šlaunų raumenis.

Kvėpavimo pratimas atliekamas klūpant ant grindų. Atsiklaupkite, kaip pavaizduota nuotraukoje. Paruoškite koją, ją ištieskite, bet dar nepakelkite aukštyn. Galva tiesiai, žvilgsnis nukreiptas į priekį. Per burną lėtai iškvėpkite, pro nosį veržliai  įkvėpkite, tada iškvėpkite su garsu „pach“, sulaikykite kvėpavimą, įtraukite pilvą, nuleiskite galvą ir kiek galėdama aukščiau kelkite ištiestą koją (kojų pirštai nukreipti žemyn). Kartu stenkitės spausti sėdmenis: turite justi stiprų tempimą. Laikykite koją visiškai tiesią. Neleiskite keliui sulinkti, kad galėtumėte išlaikyti įtemptus sėdynės raumenis. Mintyse suskaičiuokite iki 8 ir įkvėpkite.

Kartokite po 3 kartus kiekviena koja.



Pratimą pristato dviejų savaičių apimčių mažinimo programa Lieknėjimo akademija. Plačiau http://www.lieknejimoakademija.lt/


Balsavimas

Žiūrėta: 15841   |   Balsų: 12   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !