Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas kojų tempimas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

 

Body Flex pratimas kojų tempimas skirtas pakinkliams ir užpakalinei šlaunų daliai, joje dažniausiai išryškėja pirmieji celiulito požymiai.

Jei turite problemų su stuburu, darydama šį pratimą po užpakaliu pasikiškite pagalvėlę.

Atsigulkite ant nugaros ir stačiu kampu pakelkite tiesias kojas į viršų. Užlenkite pėdas taip, kad būtų plokščios – taip bus didesnis tempimas. Pasiekite ir sugriebkite užpakalines viršutines abiejų blauzdų dalis rankomis, laikydami alkūnes pakeltas. Jei negalite pasiekti viršutinių blauzdų dalių laikykitės už kelių. Laikydami galvą ir nugarą ant grindų, atlikite kvėpavimo pratimą iki 4 etapo. Kai tik įtrauksite pilvą, pereikite į pratimo padėtį. Atsargiai traukite kojas į save, jos turi būti tiesios, tik nekelkite aukštyn sėdmenų ar galvos. Mintyse suskaičiuokite iki 8 ir įkvėpkite.

Nekeisdama padėties pratimą kartokite bent 3 kartus.



Pratimą pristato dviejų savaičių apimčių mažinimo programa Lieknėjimo akademija. Plačiau http://www.lieknejimoakademija.lt/


Balsavimas

Žiūrėta: 14544   |   Balsų: 8   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !