Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas pilvo presui

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt


Body Flex pratimas - pilvo presas yra skirtas ir viršutinei, ir apatinei pilvo daliai stiprinti.

Atsigulkite ant nugaros sulenktomis kojomis remdamasi į  grindis. Galva ir pečiai turi būti ant grindų. Tiesias rankas pakelkite į viršų ir atlikite kvėpavimo pratimą iki 4 etapo. Sulaikiusi kvėpavimą ir įtraukusi pilvą kelkitės kuo aukščiau. Galvą būtinai atloškite, jeigu smakrą lenksite prie krūtinės, tempsis ne pilvo, o pečių raumenys. Mintyse suskaičiuokite iki 8, lėtai nuleiskite ant grindų ir įkvėpkite.

 

Pratimą kartokite 3 kartus. Atliekant šį pratimą ypač svarbu daryti kuo trumpesnes pertraukas, kad pilvo raumenys būtų nuolat įtempti.



Pratimą pristato dviejų savaičių apimčių mažinimo programa Lieknėjimo akademija. Plačiau http://www.lieknejimoakademija.lt/


Balsavimas

Žiūrėta: 20886   |   Balsų: 31   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2015-04-11 This is a really inenlligett way to answer the question.
by This is a really inenlligett way to answer the question.
2013-09-20 visi sie pratimai yra veiksmingi as su seis pratimais atsikraciau daug svorio,ir nuo 50dydzio perejau i42
by loreta
2013-08-11 Labai geras pratimas rekomenduoju visiem kam reikia numesti svorio nuo pilvuko :)
by Gerda

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !