Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas riestainis

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Body Flex pratimas riestainis skirtas liemeniui ir išorinei šlaunų daliai.

Atsisėskite ant grindų ir sukryžiuokite kojas per kelius, kairysis kelis ant dešiniojo (pratimą galima atlikti ir su viena ištiesta koja). Laikykite blauzdas kiek galima horizontaliau ir tiesiau. Padėkite kairę ranką už nugaros ir suimkite savo kairįjį kelį (kuris yra ant viršaus) dešine ranka. Atlikite kvėpavimo pratimą, sulaikykite kvėpavimą, įtraukite pilvą ir pereikite į pratimo padėtį. Pasisukite stengdamasi pažvelgti sau už nugaros, o kita ranka sulenktą koją traukite kuo arčiau savęs. Tik nesikūprinkite. Turite pajusti tempimą išorinėje šlaunies pusėje, klubų ir liemens srityje. Mintyse suskaičiuokite iki 8, įkvėpkite ir atsipalaiduokite.

Pratimą kartokite po 3 kartus kiekviena koja.

 

Pratimą pristato dviejų savaičių apimčių mažinimo programa Lieknėjimo akademija. Plačiau http://www.lieknejimoakademija.lt/


Balsavimas

Žiūrėta: 11815   |   Balsų: 7   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !