Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimas „seiko“

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Žodis „seiko“ japonų kalboje reiškia „liepsna“. Atliekant šį Body Flex pratimą iš tikrųjų atrodo, kad riebalai ant klubų ir šlaunų degte dega.

Atsiklaupkite, ištiestomis rankomis remdamasi į grindis, vieną koją ištieskite į šoną. Kol darysite kvėpavimo pratimą, ji turi remtis į grindis. Dabar per burną iškvėpkite, pro nosį veržliai įkvėpkite su garsu „pach“, sulaikykite kvėpavimą. Įtraukite pilvą ir kelkite į šoną ištiestą koją maždaug iki klubų aukščio (pirštai turi būti pasukti į save). Tempimas didesnis, kai pakeltoji koja su liemeniu sudaro 90 laipsnių kampą, o maždaug 45 laipsnių kampą. Mintyse suskaičiuokite iki 8 ir įkvėpkite.

Pratimą kartokite po 3 kartus kiekviena koja.

 

 Pratimą pristato dviejų savaičių apimčių mažinimo programa Lieknėjimo akademija. Plačiau http://www.lieknejimoakademija.lt/

 


Balsavimas

Žiūrėta: 16383   |   Balsų: 7   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2013-03-28 Man atrodo, kad aprašytas kvėpavimas blogai?
by Danute

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !