Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
ARDHA UŠTRASANA arba pusinė kupranugario poza

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Jogos poza Ardha Uštrasana stimuliuoja virškinimo procesus. Ištemptas kūnas atlaisvina skrandį ir žarnyną, sumažėja vidurių pūtimas.

Judesys:
Atsiklaupkite, kojų pirštai užlenkti. Stuburas tiesus, rankos ant kojų. Susikoncentruokite į savo stuburą, kelis kartus giliai įkvėpkite ir iškvėpkite. Pajauskite kaip išsitempia užlenkti kojų pirštai. Viena ranka tvirtai paimkite savo kulną, o kitą ranką su giliu įkvėpimu kelkite aukštyn ir už savęs. Su iškvėpimu sugrįžkite į pradinę padėtį. Tą patį pakartokite su kita ranka. Pakartokite kiekvieną pusę po kelis kartus pakeisdami.
Vėliau su iškvėpimu nusileiskite kaktą ant kilimėlio ir visiškai atpalaiduokite kūną. Kvėpuokite pilvu ir ilsėkitės.

Kvėpavimas:
Kvėpuokite pro nosį lygiai ir giliai iki pat pilvo apačios. Keliant ranką aukštyn įkvėpkite, ranką ištiesus atgal užlaikykite kvėpavimą ir su iškvėpimu sugrįžkite. Šioje asanoje kvėpuokite 3 taktais: gilus įkvėpimas, užlaikymas ir iškvėpimas. Taktų trukmė individuali.


Balsavimas

Žiūrėta: 4801   |   Balsų: 4   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2015-04-11 I much prefer invaimotrfe articles like this to that high brow literature.
by I much prefer invaimotrfe articles like this to that high brow literature.

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !