Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
PADMASANA arba Lotoso poza

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Lotoso poza – sukryžiuotų kojų sėdėjimo poza. Lotoso poza kilo iš meditacijos praktikavimo senovės Indijoje. Tai viena iš seniausių indų jogos tradicijų.

 

 

Padamasana arba Lotoso poza yra viena pagrindinių jogos asanų, naudojamų meditacijos praktikoms. Šioje asanoje kūnas gali išbūti nejudėdamas ilgą laiką. Tvirtai į žemę atremtos kojos laiko tiesų stuburą ir galvą. Kai kūnas nejuda, nurimsta ir protas. Ramus sėdėjimas nejudant yra pirmas žingsnis į tikrą meditaciją.

Ši asana sukelia žemutinės stuburo dalies spaudimą, o tai savo ruožtu atpalaiduoja nervų sistemą. Kvėpavimas nurimsta, raumenys atsipalaiduoja, kraujo spaudimas sumažėja. Ši asana taip pat stimuliuoja virškinimo procesus.

 

Judesys:

 

Atsisėskite sukryžiavę kojas, išjudinkite savo dubenį į šonus ratu. Užsikelkite vieną koją ant šlaunies, vėliau kitą. Ištiesinkite stuburą, akys užmerktos, stebėkite savo kvėpavimą. Vėliau vėl pajudėkite iš dubens į vieną pusę, po to į kitą, į priekį, atgal. Įsitaisykite patogiai.

 

Kvėpavimas:


Kvėpuokite pro nosį lygiai ir giliai iki pat pilvo apačios. Galima šioje asanoje kvėpuoti 3 taktais: gilus įkvėpimas, užlaikymas ir iškvėpimas. Taktų trukmė individuali.

 


Balsavimas

Žiūrėta: 10043   |   Balsų: 21   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345

Komentarai

2015-08-22 Labai lengvas pratimas...
by Matas

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !