Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimai pilvukui sėdint ant kėdės

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Sėdimas darbas, stresas, nereguliari mityba sukelia nemažą diskomforto jausmą: pilvukas ima gurguliuoti, jaučiamas tempimas, maudimas, raumenys suglemba, sąnariai tampa nepaslankūs. Jogos meistras, savimasažo specialistas Mantas Sakalauskas papasaka apie kelis paprastus, tačiau veiksmingus jogos pratimus, kuriuos galima atlikti prie darbo stalo.

„Kaip rodo statistika, žmonės itin sunerimę dėl savo pilvuko išvaizdos. Prieš vasarą visi nori turėti stangrius ir plokščius pilvukus, tačiau ne kiekvienas turi pakankamai laiko ir valios sveikai ir reguliariai maitintis, sportuoti. Paprastai per darbo dieną rekomenduojama kelis kartus pasimankštinti, kad nesustingtų raumenys ir sąnariai.

Pilvo ir virškinimo sutrikimai, lemiantys neestetišką pilvo išvaizdą, dažnai kamuoja žmones, kurie mažai juda. Sėdėjimo pozoje pilvas ir jo organai yra suspaudžiami, pilvas negali tinkamai virškinti maisto, tad ima kankinti pilvo pūtimas, spazmai, pilvo sritis tampa kieta, nepaslanki, išsipūtusi“, – pasakojo M. Sakalauskas.

Kovojant su šiais nemaloniais pojūčiais jogos meistras patarė kasdien drąsiai rąžytis. „Rąžytis – tai instinktas, kurį mums davė gamta. Rąžydamiesi mes ištempiame ir atpalaiduojame raumenis, tai labai panašu į jogos treniruotę. Tad bent kas valandą patariu pasirąžyti, ištiesti rankas virš galvos kelti vieną petį, paskui kelti kitą petį, atpalaiduoti nugarą.

Atmesti pečius, stumti vieną link kito ir atpalaiduoti. Ištempus krūtinės ląstą, pilvas pakyla į viršų, išsitiesia, pasimasažuoja vidaus organai“, – sakė jogos mokytojas.

1 pratimas

„Sėdėdami prie darbo stalo sudedame kojas vieną ant kitos. Taip, kaip moterys mėgsta sėdėti, – kelis ant kelio. Sukamės į priešingą pusę nei „žiūri“ ant viršaus išdėtas kelis. Sukame nugarą, tempiame raumenis, net pažiūrime sau už nugaros. Lėtai grįžtame į pradinę padėtį. Tą patį pakartojame pakeitę kojų padėtį“, – patarė jogos mokytojas.

2 pratimas

Sėdėdami prie stalo kėde ant ratukų pavažiuokite nuo stalo taip, kad, pirštais liesdami stalo kraštą tiesiomis rankomis, pilvą padėtume ant kelių. Giliai įkvėpkite, sulaikykite orą ir išpūskite. Grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite pratimą keletą kartų.

3 pratimas

Padedame delną ant pilvo ir masažuojamaisiais judesiais pagal laikrodžio rodyklę lėtai sukime ratu. Paspauskime atpalaiduotą pilvą, palaikykime ir atleiskime. Vėl sukime delnu aplink pilvą, tuomet vėl atpalaiduotą pilvą paspauskime, bandykime pajusti vidinius organus.


Balsavimas

Žiūrėta: 12245   |   Balsų: 14   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !