Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimai krūtinei
Atsispaudimai nuo grindų (Horizontalūs atsispaudimai) Tai vienas iš paprasčiausių pratimų pečių juostos raumenims lavinti, kurį galima atlikti bet kur. Atliekant daug pakartojimų padeda išlavinti raumenų ištvermę. Taisyklingai atliekami atsispaudimai nesiekiantiems maksimalios jėgos išugdymo puikiai gali pakeisti štangos spaudimą gulint, kurio be papildomos įrangos jau neatliksite niekaip.
Peržiūrėta: 27410 kartų  |  Komentarų: 16  |  Skaityti plačiau
Krūtinės raumenų stiprinimas Fizinis aktyvumas – tai vienas geros sveikatos ir ilgaamžiškumo veiksnių. Atliekant pratimus bent keletą kartų per svaitę, galima pasiekti gerų rezultatų, akivaizdaus sveikatos pagerėjimo bei energijos pagausėjimo!
Peržiūrėta: 9690 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt