Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Atsispaudimai nuo grindų (Horizontalūs atsispaudimai)

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Atsispaudimas nuo grindų, tai vienas iš paprasčiausių pratimų pečių juostos raumenims lavinti, kurį galima atlikti bet kur. Atliekant daug pakartojimų padeda išlavinti raumenų ištvermę. Taisyklingai atliekami atsispaudimai nesiekiantiems maksimalios jėgos išugdymo puikiai gali pakeisti štangos spaudimą gulint, kurio be papildomos įrangos jau neatliksite niekaip. Pratimas tinka visiems, tik reikia pasirinkti individualų fizinį pasirengimą atitinkančią versiją.

 

Raumenys, apkraunami pratimo metu:

 

Pagrindiniai dinamiškai apkraunami raumenys (raumenys, atliekantys judesį):
• krūtinės raumenys
• pečių raumenys (priekinė dalis)
• trigalvis žąsto raumuo (užpakalinė rankos dalis)

 

Pagrindiniai statiškai apkraunami raumenys (raumenys stabilizatoriai):


• pilvo raumenys (tiesusis pilvo r., įstrižiniai r., skersinis r.)
• šlaunų raumenys (keturgalvis r., dvigalvis r. ir privedamųjų raumenų grupė)

 

Pradinė padėtis:

 

Rankų plotis - truputį plačiau pečių pločio. Delnas turi būti tiesiai po peties sąnariu (ne aukščiau ar žemiau). Kojos laikykite siaurai – pėdos viena šalia kitos. Pilvą įtempkite taip, kad nugaros juosmeninė dalis būtų kuo plokštesnė. Žvilgsnis nukreiptas į grindis. Kūnas turi būti vienoje linijoje. Jei taip neišeina, galima truputį susilenkti per klubo sąnarį, šiek tiek pakeliant dubenį.

 

Judesys:

 

Leiskitės žemyn, kol krūtinė pasieks grindis. Stenkitės alkūnes išlaikyti neutralioje padėtyje – jos neturi būti perdėtai nukreiptos į šalis arba prispaustos prie liemens. Optimalus kampas su kūnu – apie 45º arba truputį daugiau. Viso judesio metu stenkitės išlaikyti kūną toje pačioje, kaip ir pradinėje, padėtyje. Pasiekę grindis, grįžkite į pradinę padėtį.

 

Kvėpavimas:

 

Kvėpuokite taip, kaip jums yra patogu, svarbu, kad kvėpavimas būtų tolygus, be užlaikymų. Vieniems yra patogiau leidžiantis įkvėpti, kitiems – iškvėpti. Todėl suraskite sau priimtiniausią variantą. Daugumai yra patogiausia įkvėpti būtent leidžiantis, kai krūtinės ląsta išsiplečia.

 

Ypatumai:

 

Jei pilna amplitudė yra per sunki, iš pradžių galite nusileisti ir mažiau. Stiprėjant amplitudė yra po truputį didinama. Moterims rekomenduojame pradėti mokytis šio pratimo remiantis į grindis keliais, o ne pėdų pirštais. Jei labiau norite apkrauti rankas, statykite delnus pečių plotyje ir leisdamiesi žemyn stenkitės išlaikyti alkūnes arčiau liemens – taip, kad žąstai (rankos dalis nuo peties iki alkūnės) būtų lygiagretūs vienas kito atžvilgiu.


Balsavimas

Žiūrėta: 27396   |   Balsų: 74   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345

Komentarai

2017-07-07 Sūnui 7m. Ant karto 200 padaro. Per 200 minuciu padaro 1400.
by Sūnui 7m.
2016-11-05 Jus blt juokdarai po 400 daro :DD blt buvau kariuomenei 9men kieviena diena po belekiek padaryt reikedavo ir tai rekordas per karta buvo 89 taisiklyngu per fizo testa galiu sporint per fizo jei 50 taisiklyngu isautum paplociau
by Tautvydas
2016-08-04 Idomu kiek is tu 400 simtu taisyklingu
by J
2016-06-23 tokiu per dvi minutes padarau 106... o daugiausia neatsistojus buvo 146... pakankamai jau padarau? 1,80cm 80kg
by Jonas
2014-02-23 2013-08-20As darau atsispaudimus jau 5 metus ir jau padarau per karta 400 atsispaudimu by Pacanas
by 150
2014-02-19 as pradejau daryti atsispaudimus del derybu, tai pries dvi savaites padarydavau tik 5, dabar padarau jau po 15
by aiste
2014-01-04 Jokio tolko iš tų greitų atsispaudimų, pamėginkit kas lėtai, per 5min 50 atsispaudimų, be poilsio ištiesus rankas. Greiti atsispaudimai tik raumenų plėšymas :-)
by Mindaugas
2013-08-20 As darau atsispaudimus jau 5 metus ir jau padarau per karta 400 atsispaudimu
by Pacanas
2013-07-31 Aš pradėjau daryti taip nuo 5-10 bet sunkiai padarydavau, po nepilno mėnesio jau padarau 40, ir toliau stengiuosi vis daugiau ir daugiau
by Ginas
2013-07-03 darau 4 x 25
by armen boy
2013-03-16 As per wiena karta padarau neprates 100 atsispaudimų
by Nerijus
2012-11-12 Padarau 14x50
by J
2012-11-09 Manu rekordas 35 o kiekviena diena padarau po 60 + 30 min (Minimal) krosiuko leto tempu
by MazulisBlet:*
2012-07-04 jau treniruojuosi atsispaudimus daryti metus tai per viena karta padarau 300
by martynas
2012-06-03 tikrai kad, pakankamai 10-15 geriausiai
by deividas
2011-06-21 Manu, kad 12-15 yra pakankamai padaryti.
by mantas

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !