Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Krūtinės raumenų stiprinimas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

 

Fizinis aktyvumas – tai vienas geros sveikatos ir ilgaamžiškumo veiksnių. Atliekant pratimus bent keletą kartų per svaitę, galima pasiekti gerų rezultatų, akivaizdaus sveikatos pagerėjimo bei energijos pagausėjimo! 

Kalbant apie krūtinės raumenis svarbu paminėti tai, jog stiprinant juos negalima pamiršti ir kitų kūno dalies raumnų, visame organizme turi būti balansas. Kartu reiktų derinti visos pečių juostos, rankų  jėgos bei tempimo pratimus. 

Pratimus būtina atlikti taisyklingai, lėtai, derinant su kvėpavimu. Iškvėpimas turi būti sunkiausio fizinio krūvio metu.

Štai pora pratimų, skirtų dailinti krūtinę:

1. Atsispaudimas

Pradinė padėtis: šlaunimis remiamasi į kamuolį, keliai sulenkti, rankos tiesios, delnais remiamasi į grindis

Įkvėpiant lenkiamos alkūnės, leidžiamasi link grindų tol, kol atstumas nuo galvos iki jų liks apie 10 cm. Iškvėpiant grįžtama į pradinę padėtį. Pratimas kartojamas 10 kartų. 

 


Šio pratimo metu dirba: didysis krūtinės, deltinis, trigalvis žasto raumenys.

2. Pečių tempimas

Pradinė padėtis: gulint ant nugaros, keliai sulenkti, delnais laikomas kamuolys iškeltomis rankomis į viršų.

Įkvėpimas, iškvėpiant rankos paskukamos 90 laipsnių kampu ir tiesiamos link galvos.

Grįžtama į pradinę padėtį. Pratimas kartojamas pasukant rankas į kitą pusę. Kartoti galima ne daugiau 4 kartų. Šis pratimas puikiai ištempia peties sąnarį supančius raumenis, raiščius, tačiau turi būti atliekamas labai lėtai ir iki skausmo ribos.

 


Balsavimas

Žiūrėta: 9854   |   Balsų: 8   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345

Komentarai

2015-04-11 You're the one with the brains here. I'm waihtcng for your posts.
by You're the one with the brains here. I'm waihtcng for your posts.

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !