Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Naujovė Lietuvoje - funkcinės treniruotės

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Viena pagrindinių naujovių sveikatingumo ir sporto klube „G7 Sportas“ – funkcinės treniruotės pagal DFKA sistemą treniruoklių salėje. Nors užsienyje tai seniai taikoma metodika, tačiau Lietuvoje ji nauja ir kol kas dar mažai žinoma, bet labai perspektyvi kryptis, kuri nėra būdinga įprastoms treniruoklių salėms, dauguma jų nėra tam pritaikytos.

Visapusiškos, trumpos ir dinamiškos treniruotės
Funkcinių treniruočių pagal DFKA sistemą metu yra lavinamos kūno fi zinės ypatybės, o jas belavinant yra suformuojamas sportiškas ir atletiškas kūnas. Tai užsiėmimai pagal bendro fi zinio parengimo metodiką, kuri savo efektyvumą jau seniai yra įrodžiusi. Šios treniruotės – tai visų sportininkų ruošimosi varžyboms dalis. Jos tokios pat veiksmingos visiems, norintiems sustiprinti sveikatą ir kūną ar normalizuoti savo svorį. Tik krūviai treniruočių metu kiekvienam parenkami asmeniškai, kad kūnas sugebėtų adaptuotis ir sustiprėti.
„Funkcinės treniruotės yra visapusiškesnės, dinamiškesnės ir trumpesnės už įprastas treniruotes sporto klubuose. Jų metu kiekvienas sportuojantis žmogus gali pasirinkti sau tinkamą intensyvumą ir krūvį, tad jos yra ne tik veiksmingos, bet ir saugios“, – teigė funkcinių treniruočių specialistas Paulius Velaikis.

Treniruočių tikslas – paruošti žmogaus kūną kasdienei veiklai
Svarbiausias funkcinių treniruočių tikslas – atliekant pratimus paruošti kūną aktyviai veiklai kasdieniniame gyvenime. Šios treniruotės rekomenduojamos norintiems numesti svorį, sustiprėti – tiek fiziškai, tiek psichiškai, norintiems aktyviai ir naudingai praleisti laisvalaikį, dirbantiems sėdimą darbą, kai yra sumažėjęs aktyvumas.
„Būtent funkcinės treniruotės yra tinkamiausios daugumai žmonių. Funkcinių treniruočių metu akcentuojamas žmogaus kūno fizinių ypatybių stiprinimas. Treniruojantis natūraliai susiformuoja sportiškas ir raumeningas, bet ne per daug išvystytas kūnas. Per tokias treniruotes į žmogaus kūną žiūrima kaip į visumą, siekiama harmonijos ir pusiausvyros. Suformuojamas kūnas, kuris yra vizualiai patrauklus ir svarbiausia sveikas“, – kalbėjo P. Velaikis.

Funkcinių treniruočių ypatumai
P. Velaikis jau ne vienam skeptikui, atėjusiam į sveikatingumo ir sporto klubą „G7 Sportas“, įrodė, kad funkcinės treniruotės daug efektyvesnės už įprastines sporto klubuose taikomas metodikas. Funkcinių treniruočių paslaptis gan paprasta: jėgos prieaugis bei riebalų netekimas yra žymiai efektyvesni naudojant kompleksinius pratimus (juos atliekant dirba du ir daugiau sąnarių vienu metu). Todėl DFKA treniruočių sistemoje naudojami tik kompleksiniai pratimai. Mažai efektyvių izoliuotų pratimų (juos atliekant dirba tik vienas sąnarys), dažniausiai naudojamų įprastinėse kultūrizmo ir fitnio programose, yra atsisakyta.
Funkcinių treniruočių metu treniruojamasi mažose grupėse – treneriai sportininkams suteikia daugiau dėmesio, trumpos ir efektyvios treniruotės – taupo laiką, ypač greitai pasiekiami rezultatai, treniruotes lydi geros emocijos ir puiki nuotaika.

Kodėl verta rinktis funkcines treniruotes?
* Treniruočių metu yra sudeginama daugiau kalorijų per trumpesnį laiko tarpą.
* Ženkliai taupo Jūsų laiką, nes yra trumpesnės už įprastas treniruotes.
* Tai visapusiškos treniruotės, lavinančios visą kūną harmoningai.
* Vienodai efektyviai stiprinami ne tik raumenys, bet ir raiščiai bei sausgyslės.
* Funkcinės treniruotės yra dinamiškesnės ir įdomesnės.
* Sportiškas ir atletiškas kūnas yra suformuojamas lavinant kūno ypatybes.
* Kompleksiniai pratimai, kurių metu apkraunama daug raumenų grupių vienu metu.
* Efektyviai apkraunami gilieji (akiai nematomi) raumenys bei raumenys – stabilizatoriai.


Balsavimas

Žiūrėta: 12367   |   Balsų: 21   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345

Komentarai

2015-04-11 Fell out of bed feeling down. This has brheetingd my day!
by Fell out of bed feeling down. This has brheetingd my day!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !