Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Antistresinis kvėpavimo pratimas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Susijaudinus, nerimaujant rekomenduojama išbandyti gerai veikiantį nervų sistemą antistresinį kvėpavimą.  

Judesys: 

Reikia įkvėpti išpučiant pilvą, o po to išplečiant krūtinės ląstą,  tuo metu pakeliant virš galvos per alkūnes sulenktas rankas. Įkvėpus 5-10 sekundžių sulaikyti kvėpavimą, nenuleidžiant rankų, o pradedant iškvėpti - staiga pasilenkti į priekį, „numesti“ rankas žemyn ir plačiai išsižiojus dusliai tarti „cha“.

Pratimą reikia pakartoti mažiausiai 10 kartų, keičiant su įprastais kvėpavimo ciklais. Jis padeda nusiraminti, atsipalaiduoti ir susitvardyti. 


Balsavimas

Žiūrėta: 11747   |   Balsų: 27   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2014-12-13 tikrai veikia
by ir as bandziu
2011-01-24 Bandziau :) man padejo.
by veikia

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !