Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Naujausi straipsniai, pratimai:
Straipsnius rašo "G7 Sportas" treneriai Jūsų paslaugoms - sporto ir sveikos gyvensenos ekspertai
Peržiūrėta: 7835 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Peržiūrėta: 13706 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
Sportuokim kartu – mama + vaikas Po gimdymo ne viena moteris skundžiasi užsilikusiais kilogramais ar suglebusiu kūnu. Atgauti ankstesnes kūno formas padeda mankšta, taip pat jos dėka išvengiama kai kurių pogimdyminių komplikacijų. Net jei nėra galimybių sportuoti klube, rasti laiko mankštai namuose įmanoma.
Peržiūrėta: 6380 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas katė Body Flex pratimo katė metu tempiami beveik viso kūno raumenys. Jis ypač padeda tiems, kuriuos nuolat kamuoja nugaros skausmai.
Peržiūrėta: 13332 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Įtūpstai į priekį Šis pratimas veinas iš papračiausių partimų skirtas kojų raumenims. Atliekant daug pakartojimų padeda išlavinti raumenų ištvermę. Galime pratimuose panaudoti papildomus svorius (štangą, hantelius, girutę). Pratimas tinka visiems, tik reikia pasirinkti tinkamą pakartojimų skaičių ir teisingą atlikimo techniką.
Peržiūrėta: 12876 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
Krūtinės raumenų stiprinimas Fizinis aktyvumas – tai vienas geros sveikatos ir ilgaamžiškumo veiksnių. Atliekant pratimus bent keletą kartų per svaitę, galima pasiekti gerų rezultatų, akivaizdaus sveikatos pagerėjimo bei energijos pagausėjimo!
Peržiūrėta: 10721 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
Centras Bet kokio judesio pradžia – tai kūno centras. Jeigu mes susimąstysime, kad būtent nuo šitos anatominės dalies viskas prasideda, tai turėtume lygiai taip pat galvoti, kad ši vieta turi būti labai stipri ir apsaugota. Todėl Pilateso metode daug dėmesio skiriama zonos, vadinamos jėgos centru, stiprinimui ir aktyvinimui. Būtent nuo šios zonos prasideda viso kūno stiprinimas.
Peržiūrėta: 8573 kartų  |  Komentarų: 2  |  Skaityti plačiau
Body Flex kvėpavimo technika Body Flex kvėpavimas skirstomas į keletą etapų. Jis gali atrodyti paprastas, bet reikia įdėti pastangų, kad iš ties būtų kvėpuojama taisyklingai.
Peržiūrėta: 57954 kartų  |  Komentarų: 6  |  Skaityti plačiau
Pratimas pilvo presui Body Flex pratimas - pilvo presas yra skirtas ir viršutinei, ir apatinei pilvo daliai stiprinti.
Peržiūrėta: 21988 kartų  |  Komentarų: 3  |  Skaityti plačiau
Pratimas kojų tempimas Body Flex pratimas - kojų tempimas skirtas pakinkliams ir užpakalinei šlaunų daliai, joje dažniausiai išryškėja pirmieji celiulito požymiai.
Peržiūrėta: 15761 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt