Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Mamų ir vaikų mankšta
Atsispaudimas su mažyliu Mamos ir vaikai sportuodami kartu stiprina tarpusavio ryšį. Sportuodamos, darydamos atsilenkimus, kilnodamos vaikelius mamos atgauna buvusias iki nėštumo figūros linijas ir po truputį sustiprina kūną.
Peržiūrėta: 5789 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
Smagus pasisupimas Smagaus pasisūpimo pratimas lavina pilvą, nugarą, vidinės šlaunies raumenis, pusiausvyrą, koordinaciją ir teikia gerų emocijų mažyliui.
Peržiūrėta: 6809 kartų  |  Komentarų: 3  |  Skaityti plačiau
Atsistatymas po gimdymo Gimus kūdikėliui, visas aplinkinių ir mamytės dėmesys skiriamas jam, tačiau mama neturėtų užmiršti ir savęs. Neštumo metu priaugama svorio, pilvo raumenys išsitempia – reikia vėl sustiprėti ir susigražinti buvusias kūno linijas. Kaip tai įgyvendinti, pataria sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ trenere ir kineziterapeutė Agnė Samienė.
Peržiūrėta: 11433 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Sportuoju namie Auginant vaikutį ne viena skundžiamės po nėštumo užsilikusiu kilogramu ar kūno glebumu. Net jei neturite galimybių sportuoti sporto klube, rasti pusvalandį laiko mankštai namuose įmanoma. Konsultuoja Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ kineziterapeutė ir trenerė Agnė Samienė.
Peržiūrėta: 11302 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
„Kėdutė“ Net jei neturite galimybių sportuoti sporto klube, rasti pusvalandį laiko mankštai namuose įmanoma. O mankštintis kartu su mažyliu - gera smagu abiems.
Peržiūrėta: 5178 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
"Skrendam" Pratimas "Skrendam" yra vienas iš labiausiai patinkančių mažyliams su kurias sportuojama namuose.
Peržiūrėta: 5219 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
„Tūpt ir stot“ Mamų ir vaikų pratimas "Tūpt ir stot" padės sustiprinti kojas, rankas bei ryšį su vaikučiu.
Peržiūrėta: 5095 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
„Labas, mažiuk“ Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Labas mažiuk" suteiks džiaugsmo mažyliui, o mamytė galės šauniai prasimankštinti.
Peržiūrėta: 5102 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
„Bučkis“ Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Bučkis" skirtas lavinti mamytės krūtinės raumenims. Pratimo metu vaikutis irgi gauna daug mamos dėmesio - mamytės bučinukų.
Peržiūrėta: 4646 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
"Jojam" Per mamos ir vaiko mankštos pratimą "Jojam" mažyliai pasijunta tikrais raiteliais , o mamytės ne tik savotiškai žaidžia su mažyliu, bet ir stiprina sėdmenis ir šlaunų raumenis.
Peržiūrėta: 4711 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
„Pietų pertraukėlė“ Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Pietų pertraukėlė" skirtas stiprinti mamytės kojas. Pratimo metu vaikutis būna šalia mamos, jo metu galima net žindyti mažylį.
Peržiūrėta: 4362 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Sportuokim kartu – mama + vaikas Po gimdymo ne viena moteris skundžiasi užsilikusiais kilogramais ar suglebusiu kūnu. Atgauti ankstesnes kūno formas padeda mankšta, taip pat jos dėka išvengiama kai kurių pogimdyminių komplikacijų. Net jei nėra galimybių sportuoti klube, rasti laiko mankštai namuose įmanoma.
Peržiūrėta: 5179 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt