Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Sportuoju namie

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Auginant vaikutį ne viena skundžiamės po nėštumo užsilikusiu kilogramu ar kūno glebumu. Net jei neturite galimybių sportuoti sporto klube, rasti pusvalandį laiko mankštai namuose įmanoma. Konsultuoja Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ kineziterapeutė ir trenerė Agnė Samienė, klausina žurnalo "Tavo vaikas" žurnalistė.

Kada galima pradėti mankštintis po gimdymo?
Tam tikrus pratimus galima daryti jau antrą parą po gimdymo, dar gulint gimdymo namuose, tačiau mes Lietuvoje neturime panašios praktikos ir tam paruoštų specialistų ligoninėse. Rekomenduojama į sporto klubą eiti ar aktyviau mankštintis namuose pradėti maždaug du mėnesiai po gimdymo (ir natūralaus, ir po cezario). Aišku, jei moteris jaučiasi gerai, nėra gimdymo komplikacijų. Tie keli mėnesiai skirti atsigauti ne tik fiziškai, bet ir apsiprasti su nauju gyvenimo ritmu, susipažinti su vaikučio poreikiais.

Ar efektyvu mankštintis namuose?
Taip, žinoma. Pratimų galima rasti internete, žurnaluose. Juos darant teisingai ir nuolat, nauda tikrai bus. Aišku, kai šalia yra trenerė, ji gali matyti, ar pratimai atliekami tiksliai, gal moteriai jie per sunkūs ar per lengvi. Tačiau visada skatinu mamas mankštintis ir namuose, kasdien bent pusvalandį sparčiai pasivaikščioti arba greitai lipti laiptais (taip greitai, kad kūnas sušiltų).
Pagimdžiusi dukrytę Austėją pati pradėjau sportuoti tik po 3-4 mėnesių, nes turėjau gimdymo komplikacijų. Neturėjau galimybės eiti į sporto klubą, tad ėmiau dukrytę į glėbį ir mankštinausi namie. 

Kokioms kūno dalims stiprinti skirti pratimai po gimdymo?
Pratimai skirti pagerinti bendrai medžiagų apykaitai, taip pat stiprinti nugaros, pilvo, šlaunų, sėdmens raumenims. Žindančios mamos dažnai klausia, ar tai nekenkia krūtinei ir nedings pienas? Nedidelis fizinis krūvis tikrai nepakenks. Mankštinantis visada siūlau nepersitempti, jausti saiką, kad netraumuotume raumenų. Pratimus darykite neskubant. Visada geriau yra kokybė, negu kiekybė. 


Balsavimas

Žiūrėta: 11449   |   Balsų: 7   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2016-05-31 Aš buvau Get Fit sporto klube seminare, kuriame kalbėjo apie mankštas šviežiai iškeptoms mamoms ir besilaukiančioms, rodė pratimus, kuriuos galima atlikt namuose, bet kai trenerė pašonėj visai kitas reikalas :)
by Iveta

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !