Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Sportuokim kartu – mama + vaikas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Mankštintis po gimdymo labai svarbu, nėštumo metu pilvo sienos raumenys išsitempia, o po gimdymo jie tampa suglebę, priaugama svorio, ima skaudėti nugara... Žmogaus fiziologinė padėtis yra gūžtis, o ypač maitinančioms mamytėms, ir auginančioms vaikus dažnai tenka judėti netaisyklingai, vėl gi dėl to išsivysto skausmingumas, o vėliau ir raumenų jėgos pakitimai. Po gimdymo pilvo raumens jėga visiškai atsistato per 6 mėnesius. Izometrinius (statinius) pilvo preso pratimus (atsilenkimus) galima atlikti praėjus 12 valandų po gimdymo, vėliau palaipsniui didinant judesių amplitudę bei intensyvumą. Visus pilvo raumenų stiprinimo pratimus reikia atlikti derinant su kvėpavimu. Dirbant su pilvo presu reiktų nepamiršti ir pratimų stiprinančių nugaros raumenis, tam kad raumenų jėga vystytųsi tolygiai ir neatsirastų raumenų disbalanso, ko pasekoje neretai atsiranda skausmai nugaroje. Lygiai taip pat svarbūs dubens, krūtinės raumenys, bei pečių juosta (trapecija). Įvairūs fiziniai pratimai yra labai svarbūs ir tarpusavyje susiję. Prieš mankštą turi būti atliekamas apšilimas tiek mamytei, tiek kūdikiui.

Kūdikiams naudojami lengvi judesiai pradžioje kojytėms, nugarytei ir tuomet rankytėms. Visus pratimus rekomenduojama kartoti apie 5 – 7 kartus. Mankšta pagerins nuotaiką tiek sportuojančiai mamytei, tiek mažyliui.

 Štai vienas pavyzdys:

1. „Susitinkam"

Pradinė padėtis: gulima ant nugaros, kojos sulenktos ir pakeltos ant blauzdų pilvu guldomas kūdikis, prilaikomas už liemens.

Įkvėpiant kyla viršutinė kūno dalis (atsilenkimas) tuo pat metu prie savęs traukiant sulenktus kelius, iškvepiant truputį leidžiame viršutinę kūno dalį ir nuo savęs stumiant sulenktus kelius. Pratimą atlikite 10–15 kartų, po gilaus įkvėpimo ir iškvėpimo pertraukėlės vėl pakartokite pratimą.


Balsavimas

Žiūrėta: 5013   |   Balsų: 5   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345

Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !