Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pilateso pratimai
Šoninis kojų kėlimas Pilateso pratimas šoninis kojų kėlimas stiprina kojų išorinę pusę, klubus, pilvo ir šono raumenis. Šis pratimas naudingas žmonėms, norintiems padailinti savo kojas.
Peržiūrėta: 11430 kartų  |  Komentarų: 2  |  Skaityti plačiau
Riedėjimas atgal Pilateso pratimas Riedėjimas atgal tempia nugaros raumenis ir kojas, jį atliekant dirba lenkiamieji klubų raumenys, atitraukiamieji ir pritraukiamieji kojų raumenys, keturgalvis šlaunies raumuo.
Peržiūrėta: 6753 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pilates kvėpavimo technika Pilates kvėpavimo technika - tai visų fizinių pratimų pagrindas. Būdami pagrindinėje padėtyje (gulima ant nugaros, keliai sulenkti) galime geriau suprasti, kontroliuoti ir stebėti kvėpavimo techniką. Rekomenduojama ją palaipsniui pritaikyti bet kokiam pratimui.
Peržiūrėta: 10036 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Tiltelis Pilateso pratimas Tiltelis yra vienas iš lengviausių pilates metodikos pratimų. Jis stiprina dubens, kojų ir pilvo raumenis.
Peržiūrėta: 9346 kartų  |  Komentarų: 4  |  Skaityti plačiau
Pilates atsispaudimai Pilates atsispaudimo pratimas yra nesudėtingas, jį lengvai atlikti gali pradedantieji. Pilates atsispaudimas treniruoja rankas, kojas, nugarą ir torsą.
Peržiūrėta: 7384 kartų  |  Komentarų: 3  |  Skaityti plačiau
Kojų kėlimas stovint ant kelių Pilateso pratimas kojų kėlimas stovint ant kelių lavina pusiausvyrą, atitraukiamuosius kojų raumenis, sėdmenis, įstrižinius nugaros raumenis, pilvo raumenis, platųjį nugaros raumenį ir deltinius raumenis.
Peržiūrėta: 7276 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Kojų kėlimas Pilates pratimo kojų kėlimas metu apkraumani pečiai, pilvo presas, krūtinė, rankos, įstrižiniai nugaros raumenys, kojos ir sėdmenys, tempiama Achilo sausgyslė, stiprinamas kulnas.
Peržiūrėta: 6765 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
Centras Bet kokio judesio pradžia – tai kūno centras. Jeigu mes susimąstysime, kad būtent nuo šitos anatominės dalies viskas prasideda, tai turėtume lygiai taip pat galvoti, kad ši vieta turi būti labai stipri ir apsaugota. Todėl Pilateso metode daug dėmesio skiriama zonos, vadinamos jėgos centru, stiprinimui ir aktyvinimui. Būtent nuo šios zonos prasideda viso kūno stiprinimas.
Peržiūrėta: 7485 kartų  |  Komentarų: 2  |  Skaityti plačiau

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt