Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Kojų kėlimas stovint ant kelių

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pilateso pratimas kojų kėlimas stovint ant kelių lavina pusiausvyrą, atitraukiamuosius kojų raumenis, sėdmenis, įstrižinius nugaros raumenis, pilvo raumenis, platųjį nugaros raumenį ir deltinius raumenis.

Raumenys, apkraunami pratimo metu:

Treniruojami atitraukiamieji kojų, sėdmenų, platusis ir įstrižinis nugaros, pilvo, deltiniai raumenys.
Taip pat lavinama pusiausvyra.

Pradinė padėtis:

Atsistokime ant kelių, viena ranka atsiremkime į kilimėlį (su petimi ji sudaro vertikalią liniją), kitą pakelkime už galvos. Klubai – vertikalioje linijoje su keliais. Jaučiame šoninių raumenų tempimą.

Judesys:

Ištiesiame pakeltą koją viena linija su kūnu ir atliekame judesį pirmyn ir atgal, lyg muštume kamuolį.

Pratimą pakartokime bent po tris kartus kiekviena koja.

Kvėpavimas:

Iškvepiame, kai koją traukiame atgal.

Ypatumai:

Reikia užfiksuoti jėgos centrą. Jeigu manome, kad judame, sumažinkite judesių amplitudę. Neperkelkime viso svorio rankai, karia remiamės į grindis. Stengiamės pakeltos rankos alkūne pasiekti kuo aukščiau. Tai padės išlaikyti tiesius pečius ir šoną. Galva ir viršugalvis – vienoje linijoje su visu kūnu.


Balsavimas

Žiūrėta: 7263   |   Balsų: 3   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

Kolkas komentarų nėra. Būk pirmas!

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !