Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Šoninis kojų kėlimas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pilateso pratimas šoninis kojų kėlimas stiprina kojų išorinę pusę, klubus, pilvo ir šono raumenis. Šis pratimas naudingas žmonėms, norintiems padailinti savo kojas.

Raumenys, apkraunami pratimo metu:

Kojų ir klubų, pilvo ir šonų


Pradinė padėtis:

Atsigulkite ant šono, rankas ištieskite, galva tiesi. Tuo tarpu kojos turi būti ištiestos ir truputi pakreiptos į priekį, jos sudaro nežymų kampą su nugara.

Judesys:

Pakelkite vieną ranką ir kojas aukštyn. Stenkitės palikti tarpelį tarp liemens ir kilimėlio. Tai padės išlaikyti klubus vienoje linijoje vieną ant kito.

Kvėpavimas:

Viso pratimo metu kvėpuokite tolygiai, nesulaikykite kvėpavimo.


Balsavimas

Žiūrėta: 11559   |   Balsų: 3   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2011-02-25 ka reiskia pre pilates?
by tas pats
2011-02-15 Šiap tai čia Side balance, paprastai žinomas kaip pre pilates pratimas
by ***

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !