Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Tiltelis

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pilateso pratimas Tiltelis yra vienas iš lengviausių pilates metodikos pratimų. Jis stiprina dubens, kojų ir pilvo raumenis.

Raumenys, apkraunami pratimo metu:

Dubens, kojų ir pilvo.

Pradinė padėtis:

Gulima ant tiesios nugaros, rankos prie šonų.

Judesys:

Remdamiesi pėdomis lėtai kelkite savo dubenį kol keliai, klubai ir pečiai bus vienoje linijoje ir vėl grįžkite į pradinę padėtį. Pratimą kartokite 10 kartų.

Kvėpavimas:

Kvėpavimas tolygus, nesulaikykite jo.

Ypatumai:

Viso pratimo metu išlaikykite savo skersinius pilvo ir dubens raumenis įtemptus.


Balsavimas

Žiūrėta: 9480   |   Balsų: 10   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2014-04-27 yra ir kitoks tiltukas kai reikia lenktis atgal ir pasiekti zeme:) Gal zinote kaip tai padaryti ?
by Anonime
2011-03-08 Aha - toks darbas :) Ir pilates seminarų pastaruoju metu nemažai buvo, gaila, nemačiau kai kurių klubų trenerių :)
by ***
2011-02-25 ar bent pats supratai ka parasei?
by dar vienas
2011-02-15 Šiaip tai čia yra taip pat pre pilates pratimas, tik iš aprašymo visiškai neaišku, ar articulating, ar neutral.
by ***

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !