Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Kokie pratimai tinka nėščioms moterims?

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Saikinga 30 minučių mankšta kasdien nėščioms moterims padeda nepriaugti svorio, kovoti su nėštumo metu kylančiais skausmais, o retkarčiais net įveikti nemigą.

Prieš renkantis fizinius pratimus nėščioms moterims būtina pasitarti su medikais. Būtina įsitikinti, kad ir lengvi pratimai nepakenks vaisiui. Nėščios moterys neturėtų važinėti dviračiu, slidinėti ar čiuožti pačiūžomis.

Nepamirškite, jog negalima kiloti sunkių svorių, nes tada galite netekti kvapo, apsvaigti, o kraujotaka gali susilpnėti. Pirmajame nėštumo etape nepersistenkite - galite išeiti pasivaikščioti. Pasivaikščiojimas gryname ore gali trukti 10 - 15 minučių

Antrajame nėštumo etape galite norėti daugiau sportuoti, tačiau pastebėsite, jog aktyviai sportuoti trukdo padidėjęs kūno svoris. Trečiajame nėštumo etape sumažinkite fizinių pratimų krūvį, svorio nejusite jeigu plaukiosite baseine ar mankštinsitės ant dviračio - treniruoklio.

Daugelis nėščiųjų mėgsta pilateso pratimus arba jogą.

Nebadaukite. Įsitikinkite, jog geriate pakankamai vandens ir reguliariai valgote - reguliari mityba kompensuoja pratimų metu sudegintas kalorijas.

 

Šaltinis: www.sos03.lt


Balsavimas

Žiūrėta: 16540   |   Balsų: 13   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2015-03-24 5 men., BET SIAIP PRATIMAI GERI IR REIKALINGI
by grazinalt
2015-03-24 as nuo antro menesio nesioju dirza spec, nes traukia apacia. bet lb velai pastojau , dabar man įmen, gal geriau paprastas pasivaiksciojimas
by grazinalt
2012-02-04 Neatsakyta i paciu uzduota klausima. Kokie pratimai? Tai noretusi ir gauti atsakyma apie pratimus, o ne kur ir su kuo sportuoti. Reiketu pataisyti arba straipsni arba pavadinima siuo atveju.
by Neringa

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !