Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Modifikuotas rankų ir kojų stiprinimas

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Nėštumo metu pilvui padidėjus tampa sunku patogiai atlikti pratimus kniūpsčioje padėtyje, todėl pratimai, kurie būna atliekami tokioje padėtyje yra modifikuojami.

Pradinė padėtis:

Moteris stovi veidu į sieną, kojos tiesios, pečių plotyje, maždaug per rankų ilgį nuo sienos. Delnai padedami ant sienos pečių aukštyje.

Judesys: 

Moteris turi lėtai lenkti alkūnes, veidu artėdama prie sienos, tvirtai laikyti dubenį, kulnai turi nepakilti nuo žemės. Alkūnės išlikti pečių aukštyje. Tai padariusi moteris lėtai atsistumia rankomis į pradinę padėtį.


Balsavimas

Žiūrėta: 9963   |   Balsų: 6   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345


Komentarai

2015-08-12 Neblogi pratimukai. Tokiu ir ieskojau. Labai AČIŲ
by Ligita

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !