Pilvo presui http://pratimai.lt/pilvo-presui.html Pratimai pilvo presui padės sustiptinti bei pagrąžinti pilvuką. Reguliariai atliekant pratimus pilvo presui sudeginsite riebalus esančius pilvo zonoje ir pilvas taps plokščias. Pratimai pilvo presui skirti tiek vyrams, tiek moterims. en-us Wed, 26 Jan 2011 10:58:40 GMT Thu, 5 May 2011 18:49:20 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Atsilenkimai http://pratimai.lt/pilvo-presui/atsilenkimai.html Yra daug skirtingų būdų, kaip atlikti atsilenkimus ir stiprinti pilvo presą. Tačiau šis laikomas vienu iš saugiausių. Thu, 5 May 2011 18:49:20 GMT http://pratimai.lt/pilvo-presui/atsilenkimai.html Body flex pratimas pilvo presui http://pratimai.lt/pilvo-presui/body-flex-pratimas-pilvo-presui.html Body Flex pratimas pilvo presas skirtas ir viršutinei, ir apatinei pilvo daliai stiprinti. Sat, 25 Dec 2010 12:25:13 GMT http://pratimai.lt/pilvo-presui/body-flex-pratimas-pilvo-presui.html Pratimai pilvo presui http://pratimai.lt/pilvo-presui/pratimai-pilvo-presui.html Pilvas (taip vadinamas pilvo presas) yra sudarytas net iš keturių porų raumenų, kurias, iš esmės, reikia treniruoti kiekvieną atskirai. Yra begalė pratimų pilvo raumenims ir kiekvienas jų labiausiai treniruoja tik vieną raumenų porą. Maža to, net vieno pratimo skirtinga atlikimo technika gali treniruot visiškai skirtingus pilvo raumenis. Wed, 20 Oct 2010 14:01:33 GMT http://pratimai.lt/pilvo-presui/pratimai-pilvo-presui.html