Pilateso pratimai http://pratimai.lt/pilateso-pratimai.html Pilateso pratimų tikslas - siekti raumenų pusiausvyros stiprinant silpnuosius ir lavinant trumpuosius raumenis. Pilateso pratimai, tai puikus būdas gerinti kūno lankstumą, jėgą bei koordinaciją atsižvelgiant į sąnarių ir nugaros būklę. Pilateso metodas - tai viso kūno mankštos sistema, kuria stiprinami giluminiai ir paviršiniai raumenys, lavinamas kvėpavimas bei protas. en-us Fri, 21 Jan 2011 23:23:28 GMT Mon, 4 Jun 2012 11:24:12 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Centras http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/centras.html Bet kokio judesio pradžia – tai kūno centras. Jeigu mes susimąstysime, kad būtent nuo šitos anatominės dalies viskas prasideda, tai turėtume lygiai taip pat galvoti, kad ši vieta turi būti labai stipri ir apsaugota. Todėl Pilateso metode daug dėmesio skiriama zonos, vadinamos jėgos centru, stiprinimui ir aktyvinimui. Būtent nuo šios zonos prasideda viso kūno stiprinimas. Mon, 4 Jun 2012 11:24:12 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/centras.html Tiltelis http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/tiltelis.html Pilateso pratimas Tiltelis yra vienas iš lengviausių pilates metodikos pratimų. Jis stiprina dubens, kojų ir pilvo raumenis. Mon, 25 Apr 2011 10:02:04 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/tiltelis.html Kojų kėlimas http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/koju-kelimas.html Pilates pratimo kojų kėlimas metu apkraumani pečiai, pilvo presas, krūtinė, rankos, įstrižiniai nugaros raumenys, kojos ir sėdmenys, tempiama Achilo sausgyslė, stiprinamas kulnas. Sat, 19 Feb 2011 17:19:56 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/koju-kelimas.html Kojų kėlimas stovint ant kelių http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/koju-kelimas-stovint-ant-keliu.html Pilateso pratimas kojų kėlimas stovint ant kelių lavina pusiausvyrą, atitraukiamuosius kojų raumenis, sėdmenis, įstrižinius nugaros raumenis, pilvo raumenis, platųjį nugaros raumenį ir deltinius raumenis. Sat, 19 Feb 2011 17:14:23 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/koju-kelimas-stovint-ant-keliu.html Pilates atsispaudimai http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/pilates-atsispaudimai.html Pilates atsispaudimo pratimas yra nesudėtingas, jį lengvai atlikti gali pradedantieji. Pilates atsispaudimas treniruoja rankas, kojas, nugarą ir torsą. Sat, 19 Feb 2011 16:30:37 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/pilates-atsispaudimai.html Šoninis kojų kėlimas http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/soninis-koju-kelimas.html Pilateso pratimas šoninis kojų kėlimas stiprina kojų išorinę pusę, klubus, pilvo ir šono raumenis. Šis pratimas naudingas žmonėms, norintiems padailinti savo kojas. Sat, 19 Feb 2011 15:37:55 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/soninis-koju-kelimas.html Pilates kvėpavimo technika http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/pilates-kvepavimo-technika.html Pilates kvėpavimo technika - tai visų fizinių pratimų pagrindas. Būdami pagrindinėje padėtyje (gulima ant nugaros, keliai sulenkti) galime geriau suprasti, kontroliuoti ir stebėti kvėpavimo techniką. Rekomenduojama ją palaipsniui pritaikyti bet kokiam pratimui. Tue, 8 Feb 2011 20:02:57 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/pilates-kvepavimo-technika.html Riedėjimas atgal http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/riedejimas-atgal.html Pilateso pratimas Riedėjimas atgal tempia nugaros raumenis ir kojas, jį atliekant dirba lenkiamieji klubų raumenys, atitraukiamieji ir pritraukiamieji kojų raumenys, keturgalvis šlaunies raumuo. Fri, 21 Jan 2011 23:14:31 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/riedejimas-atgal.html