BodyFlex pratimai http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai.html Body flex pratimus sudaro gilus diafragminis kvėpavimas, kuris derinamas su raumenų tempimo pratimais padeda deginti riebalus, stangrinti raumenis ir formuoti figūrą. en-us Mon, 6 Feb 2012 12:16:08 GMT Tue, 5 Feb 2013 14:25:38 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Pratimas katė http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-kate.html Body Flex pratimo katė metu tempiami beveik viso kūno raumenys. Jis ypač padeda tiems, kuriuos nuolat kamuoja nugaros skausmai. Tue, 5 Feb 2013 14:25:38 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-kate.html Body Flex kvėpavimo technika http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/body-flex-kvepavimo-technika.html Body Flex kvėpavimas skirstomas į keletą etapų. Jis gali atrodyti paprastas, bet reikia įdėti pastangų, kad iš ties būtų kvėpuojama taisyklingai. Mon, 6 Feb 2012 12:34:51 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/body-flex-kvepavimo-technika.html Pratimas pilvo presui http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-pilvo-presui.html Body Flex pratimas - pilvo presas yra skirtas ir viršutinei, ir apatinei pilvo daliai stiprinti. Mon, 6 Feb 2012 12:23:27 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-pilvo-presui.html Pratimas kojų tempimas http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-koju-tempimas.html Body Flex pratimas - kojų tempimas skirtas pakinkliams ir užpakalinei šlaunų daliai, joje dažniausiai išryškėja pirmieji celiulito požymiai. Mon, 6 Feb 2012 12:22:29 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-koju-tempimas.html Pratimas riestainis http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-riestainis.html Body Flex pratimas riestainis skirtas liemeniui ir išorinei šlaunų daliai. Mon, 6 Feb 2012 12:21:47 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-riestainis.html Pratimas irklinė valtis http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-irkline-valtis.html Body Flex pratimas irklinė valtis stiprina vidinius šlaunų raumenis, lieknina kojas ir klubus. Mon, 6 Feb 2012 12:21:27 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-irkline-valtis.html Pratimas deimantas http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-deimantas.html Body Flex pratimas deimantas stiprina rankas, ypač apatinį rąstą (trigalvį raumenį) ir krūtinę prilaikančius raumenis. Mon, 6 Feb 2012 12:21:10 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-deimantas.html Pratimas „seiko“ http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-seiko.html Žodis „seiko“ japonų kalboje reiškia „liepsna“. Atliekant šį Body Flex pratimą iš tikrųjų atrodo, kad riebalai ant klubų ir šlaunų degte dega. Mon, 6 Feb 2012 12:20:46 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-seiko.html Pratimas kojų tempimas atgal http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-koju-tempimas-atgal.html Body Flex pratimas kojų tempimas atgal stangrina sėdmenis ir lygina užpakalinius šlaunų raumenis. Mon, 6 Feb 2012 12:20:05 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-koju-tempimas-atgal.html Pratimas grimasa http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-grimasa.html Pratimas grimasa veiksmingai stiprina kaklo raumenis, padeda atsikratyti dvigubo pagurklio. Mon, 6 Feb 2012 12:19:40 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-grimasa.html Pratimas šono tempimas http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/sono-tempimas.html Šis Body Flex pratimas lieknina liemenį ir „nutirpdo“ lašinukus nuo klubų. Mon, 6 Feb 2012 12:19:06 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/sono-tempimas.html