Mamų ir vaikų mankšta http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta.html Mamų ir vaikų, kūdikių sportas kartu – tai Lietuvoje dar nauja, bet sparčiai populiarėjanti idėja. Mamos ir vaikai treniruodamiesi kartu stiprina tarpusavio ryšį. Kilnodamos vaikelius mamos atgauna buvusias iki nėštumo figūros linijas ir po truputį sustiprina kūną. en-us Wed, 17 Nov 2010 14:20:05 GMT Tue, 19 Feb 2013 14:48:31 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Sportuokim kartu – mama + vaikas http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/sportuokim-kartu--mama--vaikas.html Po gimdymo ne viena moteris skundžiasi užsilikusiais kilogramais ar suglebusiu kūnu. Atgauti ankstesnes kūno formas padeda mankšta, taip pat jos dėka išvengiama kai kurių pogimdyminių komplikacijų. Net jei nėra galimybių sportuoti klube, rasti laiko mankštai namuose įmanoma. Tue, 19 Feb 2013 14:48:31 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/sportuokim-kartu--mama--vaikas.html "Jojam" http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/quotjojamquot.html Per mamos ir vaiko mankštos pratimą "Jojam" mažyliai pasijunta tikrais raiteliais , o mamytės ne tik savotiškai žaidžia su mažyliu, bet ir stiprina sėdmenis ir šlaunų raumenis. Mon, 25 Apr 2011 10:11:19 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/quotjojamquot.html „Pietų pertraukėlė“ http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/pietu-pertraukele.html Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Pietų pertraukėlė" skirtas stiprinti mamytės kojas. Pratimo metu vaikutis būna šalia mamos, jo metu galima net žindyti mažylį. Mon, 25 Apr 2011 10:01:03 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/pietu-pertraukele.html „Bučkis“ http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/buckis.html Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Bučkis" skirtas lavinti mamytės krūtinės raumenims. Pratimo metu vaikutis irgi gauna daug mamos dėmesio - mamytės bučinukų. Wed, 13 Apr 2011 17:55:10 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/buckis.html „Labas, mažiuk“ http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/labas-maziuk.html Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Labas mažiuk" suteiks džiaugsmo mažyliui, o mamytė galės šauniai prasimankštinti. Tue, 12 Apr 2011 10:53:55 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/labas-maziuk.html Sportuoju namie http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/sportuoju-namie.html Auginant vaikutį ne viena skundžiamės po nėštumo užsilikusiu kilogramu ar kūno glebumu. Net jei neturite galimybių sportuoti sporto klube, rasti pusvalandį laiko mankštai namuose įmanoma. Konsultuoja Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ kineziterapeutė ir trenerė Agnė Samienė. Tue, 12 Apr 2011 10:42:36 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/sportuoju-namie.html „Tūpt ir stot“ http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/tupt-ir-stot.html Mamų ir vaikų pratimas "Tūpt ir stot" padės sustiprinti kojas, rankas bei ryšį su vaikučiu. Tue, 12 Apr 2011 10:37:47 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/tupt-ir-stot.html "Skrendam" http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/quotskrendamquot.html Pratimas "Skrendam" yra vienas iš labiausiai patinkančių mažyliams su kurias sportuojama namuose. Tue, 12 Apr 2011 09:36:11 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/quotskrendamquot.html „Kėdutė“ http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/kedute.html Net jei neturite galimybių sportuoti sporto klube, rasti pusvalandį laiko mankštai namuose įmanoma. O mankštintis kartu su mažyliu - gera smagu abiems. Tue, 12 Apr 2011 09:13:29 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/kedute.html Atsistatymas po gimdymo http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/atsistatymas-po-gimdymo.html Gimus kūdikėliui, visas aplinkinių ir mamytės dėmesys skiriamas jam, tačiau mama neturėtų užmiršti ir savęs. Neštumo metu priaugama svorio, pilvo raumenys išsitempia – reikia vėl sustiprėti ir susigražinti buvusias kūno linijas. Kaip tai įgyvendinti, pataria sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ trenere ir kineziterapeutė Agnė Samienė. Thu, 17 Mar 2011 16:05:42 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/atsistatymas-po-gimdymo.html Smagus pasisupimas http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/smagus-pasisupimas.html Smagaus pasisūpimo pratimas lavina pilvą, nugarą, vidinės šlaunies raumenis, pusiausvyrą, koordinaciją ir teikia gerų emocijų mažyliui. Thu, 9 Dec 2010 18:39:29 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/smagus-pasisupimas.html Atsispaudimas su mažyliu http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/atsispaudimas-su-mazyliu.html Mamos ir vaikai sportuodami kartu stiprina tarpusavio ryšį. Sportuodamos, darydamos atsilenkimus, kilnodamos vaikelius mamos atgauna buvusias iki nėštumo figūros linijas ir po truputį sustiprina kūną. Thu, 9 Dec 2010 18:00:30 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/atsispaudimas-su-mazyliu.html