Pratimai nėščiosioms http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms.html Nėštumo metu mankšta gali pagerinti nėščiosios laikyseną, sumažinti nuovargį, pilvo pūtimą, pagerinti nuotaiką, suteikti daugiau ištvermės. Nėštumo laikotarpiu taisyklingai atliekant fizinius pratimus, stiprėja organizmas, didėja fiziologines galios, gerėja raumenų tonusas bei visų organų veikla. en-us Thu, 10 Feb 2011 17:53:12 GMT Sat, 19 Feb 2011 15:36:04 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Pratimas pilvo raumenims http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms/pratimas-pilvo-raumenims.html Pratimas skirtas pilvo raumenims stiprinti nėštumo metu. Sat, 19 Feb 2011 15:36:04 GMT http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms/pratimas-pilvo-raumenims.html Kokie pratimai tinka nėščioms moterims? http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms/kokie-pratimai-tinka-nescioms-moterims.html Saikinga 30 minučių mankšta kasdien nėščioms moterims padeda nepriaugti svorio, kovoti su nėštumo metu kylančiais skausmais, o retkarčiais net įveikti nemigą. Tue, 8 Feb 2011 20:00:46 GMT http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms/kokie-pratimai-tinka-nescioms-moterims.html Modifikuotas rankų ir kojų stiprinimas http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms/modifikuotas-ranku-ir-koju-stiprinimas.html Nėštumo metu pilvui padidėjus tampa sunku patogiai atlikti pratimus kniūpsčioje padėtyje, todėl pratimai, kurie būna atliekami tokioje padėtyje yra modifikuojami. Mon, 7 Feb 2011 19:47:35 GMT http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms/modifikuotas-ranku-ir-koju-stiprinimas.html Slinkimas siena http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms/slinkimas-siena.html Pratimas Slinkimas siena skirtas nėščiosioms. Jis labai nesudėtingas: moteris stovi nugara atsirėmusi į sieną, kojos pečių plotyje. Ji slysta žemyn (tupia) lenkdama kojas iki tol, kol patogu, po to kyla aukštyn. Mon, 7 Feb 2011 19:13:24 GMT http://pratimai.lt/pratimai-nesciosioms/slinkimas-siena.html