Tempimo pratimai http://pratimai.lt/tempimo-pratimai.html Tempimo pratimus rekomenduojama atlikti kiekvieną dieną norint išvengti sąnarių, raumenų perkrovos bei traumų. Ypač svarbu tempimo pratimus atlikti raumenims, nugarai, liemeniui, kaklui bei raiščiams. Tempimo pratimai - būdas išlaikyti lankstumą. en-us Wed, 17 Nov 2010 13:21:32 GMT Thu, 5 May 2011 19:01:22 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Kodėl tempimo pratimai yra labai svarbūs? http://pratimai.lt/tempimo-pratimai/kodel-tempimo-pratimai-yra-labai-svarbus.html Tempimo pratimus būtina atlikti visuomet prieš ir po treniruočių. Jų dėka išvengiama raumenų, sąnarių perkrovos ar net traumų. Svarbu daryti tempimo pratimus raumenims, raiščiams visais gyvenimo periodais, nes tai yra vienas iš būdų palaikyti kūno lankstumą. Thu, 5 May 2011 19:01:22 GMT http://pratimai.lt/tempimo-pratimai/kodel-tempimo-pratimai-yra-labai-svarbus.html Tempimo mankšta darbo vietoje http://pratimai.lt/tempimo-pratimai/tempimo-manksta-darbo-vietoje.html Kad darbe išvengtumėte nugaros skausmo ir gerai jaustumėtės iki pat darbo dienos pabaigos pristatome sveikus ir naudingus mankštos biure pratimus. Juos rekomenduojame atlikti tiesiog ofise per pietų pertrauką, o esant galimybei ir dažniau. Wed, 17 Nov 2010 13:28:06 GMT http://pratimai.lt/tempimo-pratimai/tempimo-manksta-darbo-vietoje.html