Jogos pratimai http://pratimai.lt/jogos-pratimai.html Jogos pratimai susideda iš nesudėtingų kvėpavimo ir fizinių pratimų. Atliekant jogos pratimus galima geriau pažinti savo kūną, gerinti emocinę būklę. O pokyčiai gyvenime jaučiame jau po pirmųjų kartų. Nuo senų laikų žmonės ieškojo metodų, kurie padėtų išspręsti sveikatos problemas, harmonizuotų emocijas, teisinga linkme pakreiptų gyvenimo stilių. Būtent joga ir yra ta praktika, kurios dėka daugybė žmonių atkūrė harmoniją su savimi ir supančiu pasauliu. Joga - atsinaujinančio žmogaus stilius, ją gali praktikuoti visi – jauni ir pagyvenę, nepriklausomai nuo lyties ar įsitikinimų. en-us Wed, 8 Dec 2010 17:43:33 GMT Thu, 5 May 2011 18:18:26 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Pratimai pilvukui sėdint ant kėdės http://pratimai.lt/jogos-pratimai/pratimai-pilvukui-sedint-ant-kedes.html Sėdimas darbas, stresas, nereguliari mityba sukelia nemažą diskomforto jausmą: pilvukas ima gurguliuoti, jaučiamas tempimas, maudimas, raumenys suglemba, sąnariai tampa nepaslankūs. "G7 Sportas" jogos meistras Mantas Sakalauskas papasaka apie kelis paprastus, tačiau veiksmingus jogos pratimus, kuriuos galima atlikti prie darbo stalo. Thu, 5 May 2011 18:18:26 GMT http://pratimai.lt/jogos-pratimai/pratimai-pilvukui-sedint-ant-kedes.html Joga – senovės išmintis šiuolaikiniam pasauliui http://pratimai.lt/jogos-pratimai/joga-senoves-ismintis-siuolaikiniam-pasauliui.html Nuo senų laikų žmonės ieškojo metodų, kurie padėtų išspręsti sveikatos problemas, harmonizuotų emocijas, teisinga linkme nukreiptų gyvenimo stilių. Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ jogos instruktoriaus Andriaus Simonaicio teigimu, būtent joga ir yra ta praktika, kurios dėka daugybė žmonių atkūrė harmoniją su savimi ir supančiu pasauliu. Mon, 14 Mar 2011 15:02:23 GMT http://pratimai.lt/jogos-pratimai/joga-senoves-ismintis-siuolaikiniam-pasauliui.html PADMASANA arba Lotoso poza http://pratimai.lt/jogos-pratimai/lotoso-poza.html Lotoso poza – sukryžiuotų kojų sėdėjimo poza. Lotoso poza kilo iš meditacijos praktikavimo senovės Indijoje. Padamasana arba Lotoso poza yra viena pagrindinių jogos asanų, naudojamų meditacijos praktikoms. Šioje asanoje kūnas gali išbūti nejudėdamas ilgą laiką. Tvirtai į žemę atremtos kojos laiko tiesų stuburą ir galvą. Kai kūnas nejuda, nurimsta ir protas. Ramus sėdėjimas nejudant yra pirmas žingsnis į tikrą meditaciją. Wed, 23 Feb 2011 17:28:05 GMT http://pratimai.lt/jogos-pratimai/lotoso-poza.html ARDHA UŠTRASANA arba pusinė kupranugario poza http://pratimai.lt/jogos-pratimai/ardha-ustrasana-arba-pusine-kupranugario-poza.html Jogos poza Ardha Uštrasana stimuliuoja virškinimo procesus. Ištemptas kūnas atlaisvina skrandį ir žarnyną, sumažėja vidurių pūtimas. Wed, 23 Feb 2011 17:16:07 GMT http://pratimai.lt/jogos-pratimai/ardha-ustrasana-arba-pusine-kupranugario-poza.html Jogos pratimas sumažinantis stresą http://pratimai.lt/jogos-pratimai/jogos-pratimas-sumazinantis-stresa.html Norint sumažinti stresą galima atlikti paprastą jogos meditaciją, kuri sugrąžina mus į šį momentą, pašalina įtampą prote. Pratimą darant darbo vietoje padidėja koncentracija bei produktyvumas. Wed, 9 Feb 2011 17:11:46 GMT http://pratimai.lt/jogos-pratimai/jogos-pratimas-sumazinantis-stresa.html