WWW.PRATIMAI.LT http://pratimai.lt/ WWW.PRATIMAI.LT en-us Tue, 21 Oct 2014 15:46:08 GMT Tue, 21 Oct 2014 15:46:08 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Straipsnius rašo "G7 Sportas" treneriai http://pratimai.lt/treneriai/straipsnius-raso-quotg7-sportasquot-treneriai.html Jūsų paslaugoms - sporto ir sveikos gyvensenos ekspertai Tue, 21 Oct 2014 15:46:08 GMT http://pratimai.lt/treneriai/straipsnius-raso-quotg7-sportasquot-treneriai.html Pritūpimai http://pratimai.lt/pratimai-kojoms_/pritupimai.html Wed, 20 Feb 2013 12:10:08 GMT http://pratimai.lt/pratimai-kojoms_/pritupimai.html Sportuokim kartu – mama + vaikas http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/sportuokim-kartu--mama--vaikas.html Po gimdymo ne viena moteris skundžiasi užsilikusiais kilogramais ar suglebusiu kūnu. Atgauti ankstesnes kūno formas padeda mankšta, taip pat jos dėka išvengiama kai kurių pogimdyminių komplikacijų. Net jei nėra galimybių sportuoti klube, rasti laiko mankštai namuose įmanoma. Tue, 19 Feb 2013 14:48:31 GMT http://pratimai.lt/mamu-ir-vaiku-manksta/sportuokim-kartu--mama--vaikas.html Pratimas katė http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-kate.html Body Flex pratimo katė metu tempiami beveik viso kūno raumenys. Jis ypač padeda tiems, kuriuos nuolat kamuoja nugaros skausmai. Tue, 5 Feb 2013 14:25:38 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-kate.html Įtūpstai į priekį http://pratimai.lt/pratimai-kojoms_/itupstai-i-prieki-.html Šis pratimas veinas iš papračiausių partimų skirtas kojų raumenims. Atliekant daug pakartojimų padeda išlavinti raumenų ištvermę. Galime pratimuose panaudoti papildomus svorius (štangą, hantelius, girutę). Pratimas tinka visiems, tik reikia pasirinkti tinkamą pakartojimų skaičių ir teisingą atlikimo techniką. Fri, 25 Jan 2013 09:29:35 GMT http://pratimai.lt/pratimai-kojoms_/itupstai-i-prieki-.html Krūtinės raumenų stiprinimas http://pratimai.lt/krutinei/krutines-raumenu-stiprinimas.html Fizinis aktyvumas – tai vienas geros sveikatos ir ilgaamžiškumo veiksnių. Atliekant pratimus bent keletą kartų per svaitę, galima pasiekti gerų rezultatų, akivaizdaus sveikatos pagerėjimo bei energijos pagausėjimo! Thu, 7 Jun 2012 15:00:02 GMT http://pratimai.lt/krutinei/krutines-raumenu-stiprinimas.html Centras http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/centras.html Bet kokio judesio pradžia – tai kūno centras. Jeigu mes susimąstysime, kad būtent nuo šitos anatominės dalies viskas prasideda, tai turėtume lygiai taip pat galvoti, kad ši vieta turi būti labai stipri ir apsaugota. Todėl Pilateso metode daug dėmesio skiriama zonos, vadinamos jėgos centru, stiprinimui ir aktyvinimui. Būtent nuo šios zonos prasideda viso kūno stiprinimas. Mon, 4 Jun 2012 11:24:12 GMT http://pratimai.lt/pilateso-pratimai/centras.html Body Flex kvėpavimo technika http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/body-flex-kvepavimo-technika.html Body Flex kvėpavimas skirstomas į keletą etapų. Jis gali atrodyti paprastas, bet reikia įdėti pastangų, kad iš ties būtų kvėpuojama taisyklingai. Mon, 6 Feb 2012 12:34:51 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/body-flex-kvepavimo-technika.html Pratimas pilvo presui http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-pilvo-presui.html Body Flex pratimas - pilvo presas yra skirtas ir viršutinei, ir apatinei pilvo daliai stiprinti. Mon, 6 Feb 2012 12:23:27 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-pilvo-presui.html Pratimas kojų tempimas http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-koju-tempimas.html Body Flex pratimas - kojų tempimas skirtas pakinkliams ir užpakalinei šlaunų daliai, joje dažniausiai išryškėja pirmieji celiulito požymiai. Mon, 6 Feb 2012 12:22:29 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/pratimas-koju-tempimas.html