WWW.PRATIMAI.LT http://pratimai.lt/ WWW.PRATIMAI.LT en-us Fri, 17 Dec 2010 16:27:01 GMT Fri, 17 Dec 2010 16:27:01 GMT www.pratimai.lt www.pratimai.lt Akių mankšta darbo metu http://pratimai.lt/akiu-pratimai/akiu-manksta-darbo-metu.html Po ilgo darbo su kompiuretiu neretai jaučiate akių nuovargį, norint jo išvengti reiktų atlikti šią paprastą akių mankštą. Akių mankštos pratimai nuima akių įtampą, gerina regėjimą, stiprina akių raumenis. Fri, 17 Dec 2010 16:27:01 GMT http://pratimai.lt/akiu-pratimai/akiu-manksta-darbo-metu.html Body Flex kvėpavimo technika http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/body-flex-kvepavimo-technika.html Body Flex kvėpavimas skirstomas į keletą etapų. Jis gali atrodyti paprastas, bet reikia įdėti pastangų, kad iš ties būtų kvėpuojama taisyklingai. Mon, 6 Feb 2012 12:34:51 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/body-flex-kvepavimo-technika.html Atsispaudimai nuo grindų (Horizontalūs atsispaudimai) http://pratimai.lt/krutinei/atsispaudimai-nuo-grindu-horizontalus-atsispaudimai.html Tai vienas iš paprasčiausių pratimų pečių juostos raumenims lavinti, kurį galima atlikti bet kur. Atliekant daug pakartojimų padeda išlavinti raumenų ištvermę. Taisyklingai atliekami atsispaudimai nesiekiantiems maksimalios jėgos išugdymo puikiai gali pakeisti štangos spaudimą gulint, kurio be papildomos įrangos jau neatliksite niekaip. Thu, 27 Jan 2011 00:10:12 GMT http://pratimai.lt/krutinei/atsispaudimai-nuo-grindu-horizontalus-atsispaudimai.html Akių raumenų treniruotė http://pratimai.lt/akiu-pratimai/akiu-raumenu-treniruote.html Akių raumenų treniruotė skirta raumenims, kurie supa akies obuolį. Thu, 9 Dec 2010 18:42:03 GMT http://pratimai.lt/akiu-pratimai/akiu-raumenu-treniruote.html Pratimai pilvo presui http://pratimai.lt/pilvo-presui/pratimai-pilvo-presui.html Pilvas (taip vadinamas pilvo presas) yra sudarytas net iš keturių porų raumenų, kurias, iš esmės, reikia treniruoti kiekvieną atskirai. Yra begalė pratimų pilvo raumenims ir kiekvienas jų labiausiai treniruoja tik vieną raumenų porą. Maža to, net vieno pratimo skirtinga atlikimo technika gali treniruot visiškai skirtingus pilvo raumenis. Wed, 20 Oct 2010 14:01:33 GMT http://pratimai.lt/pilvo-presui/pratimai-pilvo-presui.html Atsilenkimai http://pratimai.lt/pilvo-presui/atsilenkimai.html Yra daug skirtingų būdų, kaip atlikti atsilenkimus ir stiprinti pilvo presą. Tačiau šis laikomas vienu iš saugiausių. Thu, 5 May 2011 18:49:20 GMT http://pratimai.lt/pilvo-presui/atsilenkimai.html Pritūpimai http://pratimai.lt/pratimai-kojoms_/pritupimai.html Wed, 20 Feb 2013 12:10:08 GMT http://pratimai.lt/pratimai-kojoms_/pritupimai.html Vidinių akies raumenų mankšta http://pratimai.lt/akiu-pratimai/vidiniu-akies-raumenu-manksta.html Akių pratimas apsaugantis akies lęšiuką nuo sustabarėjimo ir padedantis mankštinti vidinius akies raumenis, kurie keičia lęšiuko formą taip padedami fokusuoti vaizdą. Fri, 17 Dec 2010 16:24:02 GMT http://pratimai.lt/akiu-pratimai/vidiniu-akies-raumenu-manksta.html Kodėl tempimo pratimai yra labai svarbūs? http://pratimai.lt/tempimo-pratimai/kodel-tempimo-pratimai-yra-labai-svarbus.html Tempimo pratimus būtina atlikti visuomet prieš ir po treniruočių. Jų dėka išvengiama raumenų, sąnarių perkrovos ar net traumų. Svarbu daryti tempimo pratimus raumenims, raiščiams visais gyvenimo periodais, nes tai yra vienas iš būdų palaikyti kūno lankstumą. Thu, 5 May 2011 19:01:22 GMT http://pratimai.lt/tempimo-pratimai/kodel-tempimo-pratimai-yra-labai-svarbus.html Pratimas šono tempimas http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/sono-tempimas.html Šis Body Flex pratimas lieknina liemenį ir „nutirpdo“ lašinukus nuo klubų. Mon, 6 Feb 2012 12:19:06 GMT http://pratimai.lt/bodyflex-pratimai/sono-tempimas.html