Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Tempimo mankšta darbo vietoje

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt

Pristatome tempimo pratimus, kurie padės darbe išvengti nugaros skausmo ir gerai jaustis iki pat darbo dienos pabaigos. Juos rekomenduojame atlikti tiesiog biure ar savo darbo vietoje per pietų pertrauką, o esant galimybei ir dažniau.

Liemens tempimo pratimas

Liemens tempimo pratimai: 

1)      Atsisėskite visiškai tiesiai. Įsivaizduokite, kaip su viršugalviu bandote pasiekti lubas. Sukryžiuokite pirštus ir ištempkite rankas virš galvos delnais į viršų, stengdamiesi kuo labiau išsitempti. Švelniai atsiloškite atgal. Tada truputį išgaubkite stuburą jį lengvai susukdami ir tempkite rankas jau ne link lubų, o šiek tiek labiau pirmyn. Vėl išsitieskite. Pasilenkite į kairę, po to į dešinę. Grįžkite į vertikalią padėtį ir pasisukite į kairę, po to į dešinę vis dar laikydami ištemptas virš galvos rankas. Sukdamiesi į abi puses, bandykite pažiūrėti kuo labiau už savęs, tokiu būdu ištempdami ne tik liemenį, bet ir kaklą.  

 

 

2)      Atsistoję ištempkite rankas virš galvos link lubų, kaip prieš tai darėte sėdėdami ir tiesia nugara pasilenkite į priekį per klubo sąnarį kiek galite, stengdamiesi išlaikyti nugaros tiesumą. Grįžkite į pradinę padėtį. Padėkite delnus virš sėdmens raumenų ir remdamiesi delnais išsilenkite, švelniai atsilošdami atgal ir atvesdami pečius atgal. Žvilgsnį nukreipkite į lubas. 

Kaklo tempimo pratimasKaklo tempimo pratimai: 

1)      Stovėdami prispauskite smakrą prie kaklo. Po to ištempkite smakrą link lubų, stengdamiesi neatlošti atgal visos galvos.

2)      Palenkite galvą į šoną, įsivaizduodami, kaip ausimi bandote pasiekti petį. Tą patį pakartokite į kitą pusę.

3)      Pasukite galvą, kiek galite, į vieną pusę. Tą patį pakartokite į kitą pusę. 

Atlikdami visus tempimo pratimus, užsilaikykite galutinėse padėtyse po kelias sekundes – tiek, kiek jums yra komfortabilu. Esant norui, pakartokite judesius po kelis kartus. Stenkitės įsiklausyti į savo organizmą ir pajausti, kiek jums to reikia. Daug kas priklausys nuo to, kiek jus sėdėjote ir kokioje padėtyje.


Balsavimas

Žiūrėta: 12455   |   Balsų: 29   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345

Komentarai

2015-04-12 Hejc4r det de4rff6r allme4nnyttan e4r se5 pass liten? Man vill ju e4ven slakta Lidingf6hem nu. Det e4r tylgdien fult att kommunen e4ger. Lidingf6 har snart inga ungdomar kvar om vi inte har ne5gra hyresre4tter. Kommunen har intresse av att det finns hyresre4tter. De4rff6r finns det problem med att kommunen slaktar Lidingf6hem genom att ge mf6jlighet till omvandlingar. Var ska unga bo Paul?/Jonas LundgrenVe4nsterpartiet Lidingf6 ://lkgqaje.com [url=://huccgquumfx.com]huccgquumfx[/url] [link=://nddsvrwld.com]nddsvrwld[/link]
by Hejc4r det de4rff6r allme4nnyttan e4r se5 pass liten? Man vill ju e4ven slakta Lidingf6hem nu. Det e4r tylgdien fult att kommunen e4ger. Lidingf6 har snart inga ungdomar kvar om vi inte har ne5gra hyresre4tter. Kommunen har intresse av att det finns hyres
2015-04-11 Ana: querem le1 ver que tenho de me <a ="://jlupbbz.com">zaangr</a>??? humpf!! :-PSofia/Andre9:eram as fanicas que tinha e0 me3o, confesso que ne3o gosto muito delas...comem-se :-D
by Ana: querem le1 ver que tenho de me <a href="http://jlupbbz.com">zaangr</a>??? humpf!! :-PSofia/Andre9:eram as fanicas que tinha e0 me3o, confesso que ne3o gosto muito delas...comem-se :-D
2015-04-11 Pleasing you should think of soeimhtng like that
by Pleasing you should think of soeimhtng like that

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !